loveislikeyou

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elin A - 31 oktober 2011 11:57


Jag gillar att skriva dikter så här kommer en dikt komentera görna vad ni tycker om den  


ALLA ska hitta sig själva

få en chans att få känna efter

vem man själv ska vara

men hur ska man göra när man

inte hittar sig själv

inte vet vem man är

eller inte våga vara sig själv

beter sig olika med olika personer

ska man be om hjälp

eller göma sig



Puss och Kram Elin  

<3

Av Elin A - 30 oktober 2011 20:38

 Har varit en superbra hälg med massa underbara människor.    Söndag var jag med släkt på uneverseum i Göteborg.   Det var ganska kul bara att jag var trött sedan tidigare i hälgen.   Och överigare veckan kommer säkert fortsöta vara bra.  


Puss och Kram  Elin  

Av Elin A - 28 oktober 2011 16:07


Då var man hemma från skolan.  En underbar skoldag med mötte och massa annat.   Så nu ska man data litte och sen ducha och göra sig i ordning inför torsbo (disco).   Det blirn säkert super roligt.  


Puss och Kram   



Av Elin A - 25 oktober 2011 20:18

NU har man pluggat en studn men årkar inte mer just nu iallafall.   Fast jag skulle nog behöva det för jag har svårt med stavnign men jaja, man kanse kan få mera hjälp om man får en diagnos (dyxlexi).   Men man vet ju aldrig hur det blirjag kanse inte ens får diagnosen. Det får vi se. Men nu ska jag fortsöta se på Enkligen hemma och ficksa jultidningarna.   


Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 25 oktober 2011 17:41

Nu har jag startat en blogg.    Jag har haft en blogg förut men nu ska jag göra yterligare ett försök. Idag har inte hänt så mycket men jag har varit i skolan. Det var gnaska tråkigt. Men jaja skolan måste man ju gå till iallafall. Nu måste jag gå och plugga till svenskatest och engelskaglosor. Jag måste plugga flitigt bara för att jag inte har så lätt att lära mig saker. Ska försöka blogga ganska ofta.


Puss och Kram Elin  

Tidigare månad - Senare månad

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards