loveislikeyou

Alla inlägg under november 2011

Av Elin A - 30 november 2011 20:14

Igår så var jag på Tina Thörners ( kartlösaren) förelösnign på Konserhuset i Vara. Den var välldigt bra, Hon pratade om sig själv och hennes liv. Sen pratade om couching. Posetiv instälnign t.ex allt går att göra posetivt. Som när hon var liten så hade de en städlek som gjorde det super rilogt att städa. Allt man måste göra är att se allt kul för man måste ju ändå göra saker då kan man lika gärna göra det kul istället. Man strålar ut känslorna så är man ledsen blir omgivningen ledsen och samma om man är glad. Känslor kan smitta väldigt. Idag har det inte hänt så mycket jag har varit på komformation och där såg vi på filmen " a walk to remember ". Den är värd att se den var riktigt bra enligt mig. Nu ska jag fortsätta se på "bonde söker fru"


Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 30 november 2011 20:14

Igår så var jag på Tina Thörners ( kartlösaren) förelösnign på Konserhuset i Vara. Den var välldigt bra, Hon pratade om sig själv och hennes liv. Sen pratade om couching. Posetiv instälnign t.ex allt går att göra posetivt. Som när hon var liten så hade de en städlek som gjorde det super rilogt att städa. Allt man måste göra är att se allt kul för man måste ju ändå göra saker då kan man lika gärna göra det kul istället. Man strålar ut känslorna så är man ledsen blir omgivningen ledsen och samma om man är glad. Känslor kan smitta väldigt. Idag har det inte hänt så mycket jag har varit på komformation och där såg vi på filmen " a walk to remember ". Den är värd att se den var riktigt bra enligt mig. Nu ska jag fortsätta se på "bonde söker fru"


Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 28 november 2011 15:54

I dag fick jag vet att blodprovet jag tog föra vecka hade försvunt på något sätt. Så jag har varit på vårdcentralen och tagit ett nytt blod prov. Då blir det att vänta en hell vecka till innan man kan få svar på om jag har för lågt blodvärde. Det tror skolsköterskan iallafall. Och det kan vara det som orsakar min tröt het. Igår blev det ingen tomteparad i skara för att mamma tyckte att det blåste förmycket. Det var riktigt synd.



Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 27 november 2011 11:48

Färlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har gjort litte annat. I fredags var jag och såg breaking dawn. Och igår var jag och min kille på bio vi såg på Tintin. Vi var på bio för att fira att vi har varit tillsammans i en månad. Idag ska vi kanse till tomteparaden i Skara men det är tyvärr inte säkert för att det blåser så. Men man kan ju alltid hoppas.


Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 21 november 2011 20:26

Idag har jag fått min  nya textbok i engelska med övningar i. Den är lättare så jag känner min inte lika sträsad när det gäller engelskan för nu käner jag att de har fattat mina preblem/behov när det gäller engelska. Fast jag har fortfarande prov på fredag på engelska men när mamma förhörde mig på glossorna då gick det förvånansvärt bra! Nu ska jag sova snart God natt!


Puss och Kram ELin   

Av Elin A - 20 november 2011 17:16

Tyvärr har jag inte bloggat på ett tag men jag har varit hos min pappa ihälgen och vi fick inte igång mitt internet. Det var synd. Sen har jag fått veta att jag inte har dyxleksi utan bara skriv och läs svårigheter. Det är litte mindre än dyxleksin. Men nu kommer dom tatag i mina svårigheter iallafall när det gäller engelskan. Det blir säkert bra. Det hoppas och tror ialllafall jag. Ska snart till kyrkan.


Puss och Kram   

Av Elin A - 16 november 2011 18:04

Jag fattar inte vad folk har för jävla problem. Sprida ryckten? Så jävla lågt enligt mig. Och sen skylla på någon annan som är helt oskyldig! Jag fattar fan inte kan någon var SNÄLL och FÖRKLARA för mig vad poengen med alla löngner och alla ryckten! Sen fick jag vet att jag inte har dyxleksi utan bara skriv och läs svårigheter som är litte mindere än dyxleksin. SÅ nu får vi eller iallafall jag hoppas att jag får den hjälpen jag behöver.


Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 15 november 2011 20:49

Igår var jag på vårdcentralen för min huvudvärk men då vägrar göra något om jag går ditt själv för att jag är minderårig. Så dom måste prata med min mamma men det kommer dom inte göra fören på måndag så jag kommer säkert dö innan des. Men ska till ögoläkaren på torsdag och kolla min syn. Idag har jag varit hos mormor och morfar. Men har kommit hem och ska gå och lägga min syrra  för min mamma är på mötte. På tal om mötte så ska jag på mötte imorgon kl 8:00 i skolan för att få reda på ifall jag har skriv- och läs svårigheter (dyxleksi).


Puss och Kram Elin   


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Skapa flashcards