loveislikeyou

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin A - 31 maj 2012 16:45



Idag så var vi på ungdomsmotagningen i vara med klassen. Vi var där för att typ får veta vart det var och vad som gäller där. Sen fick alla var sin kondom. Vi gick igenom vad som gälde vi p-piller och gick runt bland lokalerna. Sen blev vi klara typ 30 min innan bussen skulle gå så då fick vi göra vad vi ville i vara bara vi var tillbaka tills bussen skulle gå. Sen på eftermidagen hade vi matteprov. Det gick nog ganska bra får jag hoppas iallafall. Just nu sitter jag och lysnar på musik och spelar spel på facebook. Annars kvällen blir nog ganska lung kan jag tänka mig.


Puss och Kram Elin     

Av Elin A - 30 maj 2012 21:00



Idag ahr det varit en ganska lungn dag i skolan. En vanlig onsdag. Sen efter skolan så kom Casper ochså har jag varit med han tills vi 9 ungefär. Det har varit kul. Eller jag vet inte om man kan säga kul men jag mår bra när jag är med Casper. Jag blir typ glad och lycklig och känner mig riktigt trygg. Det är inte ofta jag gör det. Men i hans närvaro gör jag alltid det. Jag älskar han så sjukt mycket så det inte är sant. Idag har jag även läst en hel bok på 140 sidor. Nu har jag bara 2 böcker kvar i den serigen. Sen får man se vaf man ska läsa sen. Men ska nog sova snart är super trött.


Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 29 maj 2012 20:15



Förlåt för att jag inte bloggade igen igår men jag årkade värkligen inte. Men  nu sitter jag och ska blogga. Idag har det varit en ganska vanlig dag i skolan. Vi har haft träslöjds prov med träslag och deras egenskaper jag fick E och det inner vär 12 av 19 poeng det är jag stålt över för jag kom på att jag hade det när jag satt i bussen. Sen efter skolan åkte jag till vara för att vara med Casper. Vi gick först till mormor och fickade sen gick vi runt i vara med Ebba. Just nu sitter jag och ser på Äntligen Hemma. Samtidigt så är jag inne på facebook och så bloggar jag ju självklart. Sen är jag super trött så det blir nog sängen som väntar snart.


 Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 28 maj 2012 14:19


Jippi! Vad glad man blir det är måndag morgon. Eller jag blir bara ledsen och trött. Jag satt och halvsov på engelska. Men det har varit en väldigt lung dag. Jag har inte gjort så mycket. Men är ändå trött. Men nu måste jag hitta på något kommer blogga i kväll igen. 


Puss och Kram Elin     

Av Elin A - 27 maj 2012 17:44

     



Bild 1: En lekplatsn

Bild 2: han som pratar på tåget

Bild 3: Vilda västen showen

Bild 4: Nalle som Casper van åt mig i tivolidelen.


Fredag: Idag har jag varit i skolan. Det var en ganska vanlig dag. Sen när jag kom hem så hade jag en timma hemma innan jag skulle till scouteran. Endå så slängde jag i ån. Det var så sjukt skönt. Sen fick jag packa och äte. När jag kom till Leveren så skulle åka buss i cirkan 3 timmar för att vi skulle hämta några i båros sen åka till Haig Chaparral. Jag satt bervid Casper i bussen. När vi kom fram så satte vi up tält och sen äta. Och då var klockan mella 9 och 10. 11 skulle det vara tyst. Det var det värkligen inte. Men jag somade endå.


Lördag: Jag vaknade vid halv fyra i natt och jag kunde inte somna om. Jag har endel teorier om varför jag inte kunde somna om. Det kan varit för att det var några som gick runt och typ skratade och skrek eller så kan det var för att jag inte hade någon kudde och låg väldigt obekvämt. Så jag gick runt kampingen mella fyra och fem. Det var ganska öde. När alla andra vaknade fick ta ner tälten sen äta frukost. Sen bar det iväg till haig chaparral. Det var super kul! Jag trodde inte vi skulle ha så kul. Vi åkta tåg och var vid maxco. Eller vi var snarae överallt. Vi såg på en show. Den var super bra. Det var vilda västen showen. Der så var det rån, skotlosning och sådant. Den var värkligen värd att se. Sen efter detta så gick vi till ett sorts tivoli. Det var kul bara att jag tappade min telefon i en radiobil. Men jag fick tillbaka den sen. Sen fick vi åka buss i 3 timmar igen. Det är inte så kul. Men under bussresan så lyckades jag och Casper övertala Caspers pappa att han fick följa med hem till mig och sova över. Så sen åkta jag och Casper hem till mig och sov där


Söndag: Idag så vaknade jag typ vid 6. Sen satte jag och Casper oss och myste framför en film. Efter det hjälpte vi mamma att ordan inför Ebbas kalas som var på eftermidagen. Jag och Casper har badat 3 gånger i ån. Det är super kul. Sen har vi även cyklat till rasta så vi kom hem försent till ebbas kalas. Men det gjorde inte så mycket enligt mig iallafall. Sen vid 5 så kom Caspers pappa och hämtade honom. För det är morsdag i dag så han skulle hem och fira sin mamma. Jag har blivit så solbärnd så det är inte sant. På ryggen och axlarna. Det är inte så skönt. Just nu sitter jag vid datan och är glad för att jag sitter här första gången på hela hälgen. Jag ska nog se om det finns något bra att se på tven sen. Men ska nog försöka lägga mig tidigt så jag är pigg i morgon i skolan. Får man se hur det kommer gå.


Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 24 maj 2012 20:44

   


Ja idag så har jag badat med Stina, Mamma, Ebba och Moa. Vi badade hemma i ån. Det var inte så kalt. Jag höll den ner vid mina förtter och då visade den 20 grader. Men mamma tror inte riktigt på det. Jag vet inte vad jag tror men det var kul iallfall. I morgon eller på lördag kommer inte jag ha mölighet att blogga. Kanske ber någon gästblogga. Men jag får se hur jag gör. För som nu vet så ska jag till Haig Chaparal. Kommer ut bilder och sådant på söndag. 


Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 23 maj 2012 20:49



Snart väntar sängen men just nu så ser jag på bygglov. Tidigare idag så har jag varit ute och solat och läst. Jag har räknat uta att jag har bara 3 och en halv bok kvar av den serigen som jag haller på och läser. Det kan ta ungefär 2 veckor. Sen är frågan vad ska jag läsa då. Ni kan komentera om nu vill ge mig ett eller flera boktips så tar jag gärna emot det. Men innan jag ska sova så ska jag se på berg flytar in. Och hoppas att jag inte somnar under det för jag är super trött.


Puss och Kram Elin   


Av Elin A - 23 maj 2012 17:39

 


Det är varmt. Men alltid klagar man över något. Alltingen är det för varmt eller för kallt. Man är aldrig riktigt nöjd. Det jag önskar just nu är att jag fick gå ut och bada i ån. Men det får jag inte för att min halsk ska bli helt bra. Men jaja man kan la inte få allt man önskar sig. Även om man gärna vill det. Idag så har det varit en ganska vanlig onsdag i skolan. Inte hänt något specigellt deräkt. När jag kom hem så började jag packa inför hälgen. Då ska jag till haig Chaparl ( stavnign ) mad scouterna. Vi är cirka 14 stycken utan ledare från leverne som ska med ditt. VI åker på fredagen och kommer hem på lördagen. Sen i morgon så ska jag nog till vara med Karro. Vi ska ta spruta. Jag gillar inte sprutor. Men måste man så måste man. Jag tror förhopningsvis att jag överlever. 


Puss och Kram Elin  

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards