loveislikeyou

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin A - 29 juli 2012 12:00

Bilden är från i fredags då jag och moa badade. Sen på fredag kväll så var vi på traktor race. Det var ganska kul. Ja just nu siter jag hos pappa. Jag käner mig utstöt för att ebba, rickard och anton siter med var sit ds. Och jag har inget. Idag ska jag och ebba åka hem till mamma. Ebba har inte varit hemma på 2 veckor.

Puss och kram elin <3

Av Elin A - 23 juli 2012 11:27

 


Jag ber super mycket om förlåtels för att jag inte bloggat så mycket det sista. Men jag har jobbat och inte årkat riktigt.Men nu är jag ledig i dag och i morgon. Det är ganska skönt faktist. Mamma och Moa är inte hemma. De är på typ egen semester. Så i att har jag sovit hos mormor och ska åka till Casper i efter middag och sova där tills jag börjar jobba på Onsdag. Det blir nog super bra. Jag tris väldigt bra på jobbet. Har inte gjort så mycket olika men jag har gjort drika, glas och sådant till dravinen. Och även gjort lite salad och lite små saker. Men det är ganska roligt. Men jag är ju bara 15 så jag får inte göra så mycklet. För kasa och varma köket är det 16 års gräns. Men det blir det nästa sommar. JUst nu sitter jag hos mormor och lysnar på musik. Då jag kom på att jag och Casper har varit tillsammans i 5 månder idag. Jag älskar värkligen han. 

 

Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 19 juli 2012 21:48

 


Nu så har jag jobbat mina första dagar på jobbet. Det har varit super roligt men lite strästg. I morgon börjar jog jobbar 2 timmar innan jag egentligen skulle börjat. men det gör inget. Nu måste jag sova så jag årkar med morgondagen.

 

 

puss och kram elin    

Av Elin A - 14 juli 2012 17:55

Inatt sov jag ganska dåligt jag vaknade flera gånger. Idag så har jag inte gjort så mycket. Anton har varit hos en kompis och rickard har haft en kompis här. Jag och ebba har mäst slapat och set på tv. Men just nu så är jag, ebba och anton ute i gästugan där jag och ebba sover. Ebba och anton spelar på min data och jag gör inte så mycket. Vi ska få främat. Jag vet inte riktigt av vilka men det löser sig nog. På tisdag börjar jag jobba det blir spänande.

Puss och kram elin<3

Av Elin A - 13 juli 2012 16:46

Ja! Nu finns blogg apen så nu kan jag blogga utan datan. Just nu siter jag och väntar på att pappas Sabina ska komma och hämta oss. Sen får vi se hur hälgen blir. Jag ska nog försöka sno lite pappa tid. Men det beror nog på hur min feber artarsig. För mamma tror att jag har feber men jag har inte tagit febren.

Puss och kram elin <3

Av Elin A - 12 juli 2012 15:00

 

Invigning!


 

risflåtte.


 

Indianhantvärk!


 

Jag som cowboy!


 

lindans på logen.


 

Mammas kompis grav.


Söndag: Idag åkte vi på scoutläger. Vi åkte till ransberg i värmland. Vi åkte buss i cirka 5 timmar. Jag satt med Matilda så jag hadr inte så tråkigt. Men jag var super trött så jag sov nog endel. Vi stanade en gång på vägen up. Då stande vi i 45 min. När vi kom fram så fick bära våran pacning till lägerplatsen. Jag och Casper skulle bära en slana så råkade han smälla till mig på hakan. Det gjorde så ont att jag inte kunde prata. Senare efter slaget så hände det något innom mig. Men jag kan inte förklara vad. På kvällen så vsr det invigning av lägret. De flästa trodde att det skulle bli en tråkig invigning med bara en band klipning. Men det var teater och sång.

 

Måndag: Natt har jag itne sovit så bra men jaja. Vi blev indelade i gruper som vi skulle göra aktiviteter. På förmidagen skulle min grupp ha risflåtte bygge. Det gick ganska bra. Iallafall tills jag gick rakt över preseningen. Då ran det in massa vatten så när jag skulle sätta mig så blev mina regnbyxor blöta och det ran in till mina vanliga byxor. Hon jag skulle åka med hon fick panik när det blev så blött så jag fick inte åka med henne. Jag gick up och tog av mig raegnbyxorna sen skulle jag och en annan tjej åka ut. Jag blev så himla blöt. Alla andra gruper hade med sig badkläder. Men inte våran grupp så jag frågade ledaren om jag fick bada med kläder och det fick jag. Så jag hoppade i med kläder. Sen kom jag på att jag inte hade med mig något ombyte dit och vi skulle åka buss tillbaka till lägerplatsen. Men jag fick åka i tjocktröja och ledarens regnbyxor. Det var ganska obehagligt att bara ha regnbyxor uta några vanliga byxor under. Sen när vi kom tillbaka så skulle vi äta och sen blev de eftermidags aktivitet. Då fick vi lägertidning. Men fick göra vad som hälst typ skriva faktatexter, interjuva men det var tvunget att handla om indianer, cowboys eller scouting. Jag skrev om indianerna. Sen på kvällen så hade vi film kväll. Först var det en film för mindere och sen en för äldre. Jag och Casper gick och såg båda filmerna. först var det Lucky Lock sen var det rango. 

 

Tisdag: Natt började jag må så sjukt dåligt. Inte fysiskt men sykist. Så jag gick in i Casperstält. Han är väldigt svårväkt men efter mycket skakande och några nyp i hans ena fott så vakande han. Han kasnke inte var så glad på mig men han var iallfall vaken och kunde hålla om mig när jag måde dåligt. Sen vid 6 tiden somnade och vid 7 skulle vi gå up. Då var inte jag villig att gå up så jag gick up en timma senare. Jag misade nästan frukosten pågrund av det. Men jag fick i mig en macka iallfall. Sen skulle vi till förmidags aktiviteten. Det var "on the spot". Det var typ som en teater. enna gruppen skulle göra en teater och bli skadade sedan skulle andra delen av gruppen hjälpa de skadade. Båda grupperna var ganska dåliga på det så vi dog nog allihop. Sen efter maten så blev det indianhantvärka. Jag gjorde ett mislykat försök med att göra en drömfångare. Så jag gjorde 2 fotlenkar och ett hårband. Sen skulle vi göra ett bankrån. Men det gick inte häller så bra för att vi hittade inte  baken men det blev en typ teater. Efter det så fick jag med Casper till log dans. Och han dansade linedans. Det var super kul. Det var värre än idrotts lektioner sa hon som lärde ut. 

 

Onsdag: Idag skulle vi få sovmorgon till 8 men jag gick inte up fören vid 9. Jag måde så sjukt dåligt sykist. Jag årkade värkligen inte. Så jag ringde mamma och hon fick komma och hämta mig. Vi skulle ut och gå någon vandring men jag behövde inte gå för att jag skulle hem. Så jag fick var kvar och paka mina saker. Och hjälpa till att diska. Sen så sa Casper att jag inte fick åka hem. Så jag skrev typ ett brev för varje dag på lägret han är utan mig. Jo jag had tråkigt men jag tänkte överaska casper. Sen kom mamma vid 6 och hämtade mig. Vi åkte hem. på hem väen stanade vi vid mcDonalds.  Och vi gjorde även ett stop vid hendene kyrka. För att där hade mammas kompis blivit begrav dagen innan. Graven var super fin. Det fans en hyvel som man hyvlar träd med och en klanka med hyvelspån. För det hade han sagt att han ville ha när han levde. För det skulle synas att han hade arbetat in i det sista. Det var så himla fint.

 

Idag: Jag gick inte up förän vid 11 tiden. Sen har jag inte gjort så mycket. Jag har set på film och packat up. Mamma har varit hemma och ätit annars har jag varit själv. Men det har inte gjort så mycket. Det är fakitist ganska skönt att vara ensam med sinna tankar. Ihälgen ska jag antagligen åka till pappa. och nästa vecka börjar jag jobba annars är det inte mycket med som är planerat.

 

 

Puss och Kram Elin   

 

 

Av Elin A - 5 juli 2012 23:00

 


Haft en helt underbar dag både idag och igår. Har varit med Jasmine, Casper och Markus. Alla sov över hos mig. Vi har typ fiskat, badat och varit ute hos kosorna vid typ 2 på natten. Sen skulle ingen får sova så Jasmine hälde vatten rakt i mitt öga det gjorde super ont och det gjorde så jag började gråta. Sen gick vi runt ute tills kl blev cirka 3 på natten sen skulle vi sätta kl på typ 6 för att Markus skulle fiska. Men ingen vaknade så vi gick inte up förän vid 9. Sen har vi fiskat och åter fiskat. Sen åkte vi till Caspers bror för att fira hans barn sen vidare hem. Nu sitter jag och Jasmine och ser på Juno. Sen i morgon blir det göteborg. Lördag blir det släktkalas. Sen på söndag ska jag på scoutläger. För se hur mycket bloggande det blir.

 

Puss och Kram Elin     

Av Elin A - 3 juli 2012 23:45


Har haft en underbar dag me Jasmine idag. Vi har bakat muffins och sen på kvälen cyklade vi till dönstörp. Haha. Där blev Jasmine förelämpad av en unge på 4 olika språk. Det var gnaska roligt att lysna på. Sen när vi kom hem så har vi. Eller snare jag städat. För i morgon åker vi till Göteborg och shoppar. Sen på kvällen kommer Casper och hans kompis Markus och sover över med mig och Jasmine hos mig. Det kommer nog bli super kul. Men jag tror inte vi kommer sova så himmla mycket. Men kul kommer vi nog ha i allafall. 


Puss och Kram Elin     

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Skapa flashcards