loveislikeyou

Alla inlägg under september 2012

Av Elin A - 9 september 2012 11:31

Estradeur - Lace Body hos Mylovebasket


Jah då sitter man på jobbet igen då. Ne men det käns skönt. Jag gillar jobbet kanske kens motigt ibland på mogonen när man ska åka buss i 2 timmer eller tåg i 1 timma. Men när man väl är här och om byt känner man sig väldigt glad och posetiv. Ja så i dag ska jag jobba till 16:30. Sen blir det tåg hem till mamma och snacka med henne medans man packar till läger nästa vecka ( måndag till torsdag). Så ingen skola för mig fören på fredag. Det käns skönt. Så jag kommer tidigast blogga på fredag eller möjligt vis torsdags kväll. Och då kommer det komma ut bilder från lägret också. Men ska nog snart gå och byta om.

 

Vet vad jag vill..

Vet vad jag känner...

Jag är lycklig..

Men du sabbar det...

Du verkar inte vilja att jag e lycklig..

 

 

Puss och Kram Elin    

Av Elin A - 8 september 2012 12:00

 


Onsdagens frisyr <3


 


Fredagens frisyr ( i går)


Har inte bloggat mycket men jaja. Nu tenkte jag blogg och legga ut bilder på mina två senaste frisyrer. Ja, i går när jag var i skara på prestbyron och skulle köpa en  fika så kom det en som stod bakom mig och började känna i mitt hår det var lite skumt men jaja. Men han sa att det var fint i alla fall. Jag tror att det finns många som skratar åt den men i så fall är det ju roligt att ni fått något att skrata åt. Sen finns det såna som älskar det och såna som hatar det. Jag tycker själv om frisyreran. Annars hade jag inte haft dem. Just nu sitter jag på jobbet och börjar inte fören 13.00 så det är en stund kvar men endå.

 

Du får mig glad, du gör att jag känner mig trygg alla tror mig inte.. Men konsikvenseran gör att jag mår sämre än någonsin.. jag har bevis som nästan ingen vet.. 

 

 

Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 4 september 2012 20:29

 



Snygg jag var i dag i skolan. Ne men Karro ficksade frisyren på första rasten så fick gå runte med den hella dagen. Men det var roligt på något skumt sätt för alla tittade och typ endel skarattade. Men jag tog inte åt mig det var la kul att någon kunde ha roligt. Och i morgon blir det nog en ny frisyr kommer komma ut bild på den också. Men i dag så har det varit en vanlig dag i skolan. Jag åkte moppe till skolan och glömde jackan så jag blev väldigt blöt. Men men.. sen i eftermidagen så åkte jag och Bazze mopped hem till henne och trände på hennes gym. Jag har haft en super bra dag. 

 

Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 3 september 2012 18:16

 


Hihi jag känner mig väldigt fin med mislykad tupkam eller vad man ska säga! Vi hade rolig när vi ficksade den också. Men har igen sprey eller gele so den ralade deräkt när jag rörde mig. Men ska ficksa den bättre i morgon. Kan la koentera vad ni tycker kanske skaffar sådant. Men annars har det varit bra. En väldigt vanlig dag i skolan. Just nu så ser jag på Camp Rock med Moa. För mamma är inte hemma. I morgon kommer jag nog inte blogga för att jag ska till Bazze och tränna.

 

Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 2 september 2012 11:27

Nelly Trend - Carla hos Mylovebasket


Ja, igår var jag sjuk så kunde tyvärr inte jobba. Men men man kan ju inte alltid var frisk och jag är glad att det var dena helgen och inte nästa. Men jag vet inte jag mår bar piss. Har huvudvärk och ont i magen. Det käns som om jag är hungrig men kan ej äta för övriga kroppen vill inte att jag ska äta. Jag vet ej. Men jag har känt så förut och då slutade jag äte en perjod. Det är värkligen inte bra. Men ska få koll på deta till nästa vecka så att jag kan jobba då. Ja men idag blir det nog inte mycket gjort. Jag ska städa mitt rum och slappa för att bli friska.

 

 

Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards