loveislikeyou

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin A - 30 oktober 2012 22:30

Jag skulle göra allt för dig men du inser inte det :(   

 

 

 

Sorry att jag inte bloggat på hur länge som hälst. Men mitt humör och mående har inte varit det bästa. Så dä har jag inte årkat lägga tid på bloggen. Men nu ska jag försöka sammanfatta tiden som gått. 


Kan börja med att jag är singel. Och fri men endå helt sjukt lycklig för det. 


Man snackar massa skit på grund av att någon har intresantare liv än en själv. Tänk på det innan ni snacka massa jävla skit. Och saningen kommer alltid fram så skit i att ljuga. Det lönar sig aldrig. Innan man gör något så tänk över det noga så du inte sårar någon för det kan gå illa då. Specigelt när någon är på botten. Genom att göra personen glad och sen såra genom att lämna. Då kommer man längre ner än botten. Fattar inte hur folk tänker.


Tänk om mitt lende ändå kunde vara äkta. Händer ibland men inte ofta. Årkar inte.


Igår var jag på personalfest. Det var roligt. Det var Överby, Stenungsund, City och torps mcdonalds. Det var väldigt mycket folk som man inte kände det var ganksa läskigt. Men det fans en som var snäll. Det var en som jag aldrig sett förut. Han tog hand om mig. Snackade med mig, han krama mig när jag behövde det, han bjöd på dricka. Han helt änkelt såg mig när jag behövde det. Jag var glad. På riktigt alltså när jag var med han. Men sen vi bytte numer. Idag insåg han hur gammal jag var och tig tillbaka allt han sa och allt han gjorde. Det fick mig att falla från toppen handlöst ner på botten. Jag trodde på han.. Det var inte länge sedan jag blev sviken.. Vad ska man göra. Det finns inget att göra. Men jag har fortfarande kavar lite men bara lite av den lycliga känslan när han kom och prata med mig. Men stor dela av den lyckan är borta.

 

Men till något possetivt i morgon sa jag och min ena kompis till Göteborg. Världens bästa land enligt henne. hehe. Och vi ska sova över där. Och i hälgen sa jag jobba. Annars vet jag inte vad jag sa göra riktigt på lovet. Men det löster sig nog.

 

 

Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 1 oktober 2012 19:21

 


Sorry alla bloggföljare att jag inte bloggat på länge. Men mitt liv har varit lite törbelänt. Jag har värkligen inte årkat blogga. Egentligen inte årkat någon ting. Men jag har hållt i gång endå. Bara för att jag inte vill vara hemma. Men någon gång måste man. Så nu sitter jag hemma och är barnvakt åt Moa och Ebba. Men det är inte så jobbigt. Sen i hälgen så har jag varit med Mina två besta kompisar. Det var då vi hade lite emo fotto med mig. Japp det var roligt. Men inte hella helgen. Men det vill jag och får jag inte skriva om det på min blogg. Lite hemligt måste man ju ha. NU har jag bloggat och ska försöka så det inte dröjer så lenge innan nästa gång. 

 

Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards