loveislikeyou

Alla inlägg under december 2012

Av Elin A - 30 december 2012 23:55

Ja jag vet ja har inte bloggat på länge.. Årkar inte nu häller gentligen.. Men gör det endå.. Min data e trasig så bloggar från mobilen..

Just nu ligger ja i min säng hos pappa.. Har precis sett på film med ebba.. Å ska snart sova.. Jobbat både i dag å i går så e trött.. Kanske boggar snart igen..

Puss och kram Elin <3

Av Elin A - 2 december 2012 11:31


Jah.. Nu sitter jag på jobbet.. Jag jobbade i går med men då han jag inte blogga.. för att jag han inte innan.. Och efter så gick jag in till Överby och började köpa julklapar.. Idag så hinner jag nu innan jag börjar.. Men inte efter.. För då ska jag gå och köpa nya vinterskor och vinterjacka och kanske några mer presenter.. jag har ungefär 45 min på mig att shoppa.. Men det blir nog bra.. Sen ska jag till bussen som går till tåget som går hem till mamma.. Jag har så frukansvärt ont i mitt ena knä.. pappa tror att det är överbelastat.. Men jag vet inte.. Det gör liksom ont hur jag än har det.. Bara bitta ihopp och jobb endå.. Sen i morgon har jag utveklingsamtal.. Det ska bli spännande.. ja just det det är ju första advent i dag..


Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards