loveislikeyou

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin A - 28 februari 2013 20:54


Så nu sitter jag vid bloggen igen.. funderar på vad jag ska skriva om... Igår blogga jag inte för att karro var här... Vi baka kladdkaka... Ränsa min gaderåbb och la fram olika kombitioner till en stil jag vill ha.. Vet inte om jag kommer lyckas med den men de märker vi... Sen var vi på i Ica och handla... Karro märkte att ja kunde bli litte agresiv... Och villja ha kontråll på allt... Men vi köpte blekningsmedle... Och när vi kom hem ficksade vi mitt hår... Vi bestälde även hår färger till oss... Det var nog de vi han med...


Idag har jag inte gjort mycket.... Jag fick ha nationelaprov i muntlig engelska i dag tack vare karro... Men de gick nog ganska bra hoppas jag... Sen när vi kom hem så åkte vi till gymmmet där vi skulle köra zumba... Har inte tränat sedan i måndags för att jag har haft sån träningsvärk i högra axelen... Men det gör inte lika ont längre... Sen har ja inte gjort mycket... 


Just nu ser jag på eldskälsgalan och tittar på kläder på datan... Och väntar på sms från min älskling...


Är väldigt orolig inför i morgon när jag ska till KSS i skövde.. För att göra gastrostropi ( tror jag de stavas).. Jag ska sövas och fått för mig att jag kommer dö.... SÅ bloggar jag inte på länge skicka en hälsning till himlen... Deta ska jag göra för att jag ska kolla om jag är glutan...


Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 26 februari 2013 16:45

 


Ja fattar inte.. Hur folk kan gilla att få träningsvärk... Ja har det i min har det i min högra axel... Det gör så obeskrivligt ont.. Kan kanpt röra armen.. tur att jag är vänstehänt... Skulle varit på indoor woking i kväll... Men det blir inget med det.... Tack vare min axel... De är inte snällt allas... Så blir att sitta hemma idag istället... Ont imagen har jag med... Men så det blir typ dubbel smärta... Inte alls kul..


Idag har vi inte gjort så mycket i skolan.. Vi hade matte.. Där är jag ensam så det är ganska lätt att jobba då... Sen på svenskan så jobbade vi med engelska gramatik bara för att vi var i halv klas sför andra halvan hade EQ... Sen på språket jobbade vi med Engelska grammatik igen... Det är inför nattionellaproven... Sen hade vi So där vi såg på en film som hete tålken.. Sen lunch sen So igen... Sen hade vi slöjd och då skulle vi öva på att utrymma en buss om den skulle börja brinna bland annat... Det är typ min dag... Nu sitter jag vid datan och smsar... Funderar på att se på en film...


Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 25 februari 2013 19:48

                

Lagt upp denna bilden förut men har bildbrist på denna datan. 


Tänkt försöka komma igång med bloggen igen. Ja har inte bloggat pågrund av personligga skäl. Som vissa inte tror på. Men nu så får vi se hur detta funkar.


Tänkte börja med att berätta om att min mage inte alls är bra den är kass rent utsakt. I torsdag hade vi scouter.. Då låg jag i snön och grätt på grund av min mage... Det blev kallt... Och jag viste inte vad jag skulle göra...


Men på fredag ska jag till kss och kolla up min mage det är både bra och dåligt.. Dåligt för att jag måste sövas och jag är rädd att inte vakna up igen... Men bra för att jag kan förhopningsvis få svar på vad som är felet på mig...


I hälgen var min älskade pojkvän Björn hemma hos mig och sov över. På lördag hade vi kalas på badet för min lillasyster och på söndag hade vi släktkals... Der var kul för vi lekte med balonger och gjorde balongdjur och jag blev jagad...


Sen har jag och min mamma börjat träna på gym... Det är riktigt kul och jag e bered att sattsa på träniningen bättre denna gången


Nu ska jag och mina systrar se på Familjen Annorlunda.. De är ganska bra faktist... Då har jag en ganska vanlig familj endå...

 

Puss och Kram Elin   


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards