loveislikeyou

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin A - 7 mars 2013 21:34


Bilden är gammal men jag gillar den.. Jag har inte bloggat på ett tag bara för att jag inte haft tid..


I måndags årkade jag helt änkelt inte för att det inte hänt så mycket..


I tisdags var karro med mig hem efter skolan.. Och sen åkte vi till konsärhuset för att kolla på en föreläsning om alkohål och drågor... Den var väldigt intresant... Jag antäknade ungefär 12 A5 pappaer...


I onsdags var jag tvungen att plocka ved... Men de gick bra när mamma kom och hjälpte mig... Sen åkte jag och mamma och trändade på gymmet...


I dag så var karro med mig hem och vi har varit på mina scouter... Bet var ganska kul...


Just nu så sitter vi och kollar på fuskbyggarna... Men vi är ganska osocialla.... Jag sitter vid datan.. Och hon sitter vid mobilen... Men vi ska snart sova för att vi ska up vid 5 i morgon bitti...


Puss och Kram Elin   


Av Elin A - 3 mars 2013 20:11

Av Elin A - 3 mars 2013 20:00

 


Jah... Nu börjar även denna dagen gå mot sitt slut.. Varit glutenfri i 2 dagar nu... Det har gått bra men de blir nog svårt när man ska åka till någon eller på kalas....


Idag har jag varit hos min underbar pojkvän.... Jag åkte tåg dig och han var så snäll och mötte mig i Alingsås... jah.. Vad gjorde vi egentligen..? Vi såg på första harry potter filmen.. Sen skulle vi se andra och då sluta tv:n funka... så den blev bara halva... Sen såg vi halva utav trean också.... Det blev 2 halva filmer..... Sen åt vi och de tänkte på mig.... Mamma hade sakt att jag skulle ha med glutenri spageti och bröd... Men de hade redan fixat det... Och hans mamma låvade att alltid ha koll på det... Då känner man sig värkligen välkommen...  Tiden går alltid så fort.. Lengktar redan tills nästa gån ja träffar han...


Just nu sitter jag och lysnar på musik och spelar spel på facebook... Känner mig social mot min familj...


Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 2 mars 2013 09:30


Just nuänkte jag blogga för att medela att jag lever.. Skulle gjort det i går men då blev det lite fult up när jag kom hem... Men jag tänkte berätta om min dag på sjukhuset..


Först fick jag och mamma gå up tidigt typ vid kvart i 6 men jag la mig och somna om eftersom jag inte fick äta någon frukost... Vid 20 över 6 åkte vi hemmifrån.. När vi kom fram fick vi gå och anmäla oss på två ställen... Sen fick vi information om vad jag skulle göra.. Också fick jag embla kräma som skulle bedöva åvansida vid knogarna på min hand... De villle ta det i armveket men de hittar inga blodkärl där.. Den krämen skulle sitta på i 1 timma... Jag fick vänta i 2 timmar... Men de gjorde inte så mycket.. jag prata med min pojkvän i telefon.. Jag lekte med en 1 åring.. Det var facktist väldigt kul... Mamma undra vem som hade roligast jag eller 1 åringer...Först var hon lite blygg men sen helt plötslig när jag satt på golvet kom hon och tog i min hand.. Så jag  stälde mig up.. Och då stälde hon sig framför mig med händerna i luftan som om jag skulle bära henne... Så de gjorde jag det och vi gick till en tågbana... Sen satte hon sig i mitt knä då skulle vi gå igen.. Då vi till lekterpin.. Där körde hon dåre med en barnvang ute i koridoren... Jag tog på mig hexhat stora solglasögon och clownäsa... Hon kom springande och krama mig... Men det roligaste tyckte hon var min salva på handen... Sen skulle hon in så då gick jag och gjorde läxor... Sen var det min tur.. Då nöp dom i armen och sen på hande för att jag skulle märka skilnad... Det gjorde jag.. Sen satt de in en kanyl i min hande med björna plåster på.... Det var nog det som gjorde ondast av allt... Sen fick jag ett bandars och ett rum... Då skule jag ta av mig alla kläder.. utom trosorna och sätta på mig en vitrock.. Sen fick ja åka i sengen genom koridorer... Hon som körde var inte så duktig.. Hon skyllde på hjulen... Men jag kom levande till upvaket i allafall... Där fick jag vara en stund... Sen kom de och hämta mig... När jag kom in i operationsalen fick jag panik.. Så mycket saker... Även om jag inte skulle använda så mycket av de... Men jag fick läga mi på typ ett bord.. Sen spruta de in sömnmödesinen i kanylen... Jag tror jag somna i en mening... Sen vakna jag på upvaknet och den första meningen mamma hör är " vart är min mobil? " men jag hade mummlat ett tag...Sen åkte vi up till mitt rum och såga på tv... Sen kom dockton och sa att det var svullet i tarmen och de hade tagit prover... Så det är 99% säker att jag är gluten.. Sista prosenten får vi veta om 3 vecker på provsvarn... Sen fick vi åka hem...


När jag kom hem var Karro och Bazze här... Vi åkte in till ica och där skulle jag busa med karro.. Tänkte sparka henne på rumpan... Men det gick inget bra... Jag ramla in i en hylkant slog i benet och armen... Moa körde på mitt huvud... Men det gick bra det är bara ömt nu...


Jus nu sitter jag i en säng... Karro i soffan... Bazze sover... Och någon gån vid 11 i natt kom Kevin hitt.... Så jag har inte sovit så mycket....


Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards