loveislikeyou

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin A - 28 februari 2014 20:45

 


Det kändes lite jobbigt att gå till skolan idag. Det känset typ tomt. De hade fixat ett rum i skolan som vi fick gå till och minnas. Det var väldigt känsoladdat. Även att gå in i teater salet. 

 

Vi hade matte först idag. Jag skulle egnetligen på möte med skolhälsan men det blev inte av för det som hade hänt. Så vi fick jobba med matte. Det gick la bra. 

 

På historian så jobbade vi med jingarna. Men när läraren gick hem så våran nästa lektion flyttades framåt. Så vi fick sluta tidigare. Men vi satt kvar och arbetade efteråt oxå. 

 

Sedan åkte jag tåg till min pojkvän. Vi har typ myst och busat. Just nu har jag fått han att se på Lets dance. Det käns bra och vi har ätit pizza.

 

Pöss och Kram <3

Av Elin A - 27 februari 2014 21:30

   

Tänkte blogga igår men alltså det gick inte så bra. Hade skrivet ett fint blogginlägg men alltså det tog bort. Så får la försöka blogga om det igen.

 

Igår var jag på en super bra föreläsning. Det var Lena Maria Klingvall som föreläste på konsärthuset. Hon är född utan armar och med ett vanlgtben och ett som går till knät ungefär. Men hon är endå mästare i simning och super känd sångerska i Japan. Det tycker jag är heftigt. Hon har till och med en egen manga figur. Hon berättade oc sjöng och blandade det på ett bra sätt. Jag köpte även hennes bok som jag inte har börjat läsa än men får la ta tag i det snart. 

 

Idag fick vi ett jobbigt besked i skolan. Jag vill inte skriva så mycket om det. Men det var iallafall en stark händelse som hände. Vi fick veta det direkt när vi kom till skolan och blev lektionsbefriade idag. Vart man än vände sig så var det någon som grät. Men jag har inte gråtit känner mig bara kall och tom innuti. Så jag åkte till mormor och såg på tv och sådant stort sett hela dagen istället och försökte  smällt det. Men jag tror inte jag har fattat det riktigt än. 

 

Sedan hade jag scouter. Det var kul vi hade 100 m eld. Det var väldigt kul. Vi var som på stationer. Första sationen skulle vi få upp en eld. Sedan skulle vi göra någon sorts 3 fot och bränna ett snöre där i mella. Där efter så fick vi en gryta me is i som vi skulle smällta. Efter det så skulle vi popa popcorn över elden och sedan springa in i mål. Det gick fortare än ledarna trodde så vi fick ha ett supermysigt lägerbål efteråt. Vi sjöng sånger och åt popcorn. 

 

Pöss och Kram <3

 

 

Av Elin A - 25 februari 2014 21:30

 


fan.. Mina händer har blivit värre igen.. 

 

Idag i skolan så fick vi var där tidigt för att se en film efter som jag var sjuk förra veckan på fredagen. Filmen var la sådär. Filmen handlade om Storbritanien under mellankrigstiden. Så jag tyckte inte det var så värst intresant. 

 

Sedan fick jag vänta och vänta på en kompis som jag gör ett grupparbete med. vi blev klara men inte riktigt nöjda men så kan det vara ibland.

 

Alltså jag hade prov men inte haft ork till att plugga så jag fick F och får göra om prov så det ska jag plugga mer till. Sedan hade vi Jingbedömning alltså bedöma andras Jingar. Det var väldigt kul. 

 

PÅ kultur och idehistorian så fick vi kladdkaka det var mysigt Sedan såg vi på inseplade redovisningar. Det tog en sund men var väldigt kul förutom att man fick se sin egen oxå. Det var lite ja jag vet inte gillar inte min röst riktigt. men så kan det vara ibland. Sedan gick vi igenom modet på 1700-talet. Viste ni att porr då var när man såg foten. Fatta vad skumt. Men uringing kunde man ha för då visade man att man var mogen att förda barn.

 

Efter skolan vet jag inte om jag har gjort så mycket. Pluggat och lite sådant. Spelat spel med min syster och sett på film. Snacka med min super underbara pojkvän som jag älskar så mycket. Han gör mig så himmla lycklig. 

 

Pöss och Kram<3 

Av Elin A - 24 februari 2014 21:15

 

En gammal bild men endå.. 


Jag har inte bloggat på några dagar för att jag inte haft någon årk. Det har varit så mycket med sjukhuset och allt. Mina händer har varit i ett väldigt jobbigt stadie. Det har varit så illa nu ett tag så jag inte kunnat hålla en penna. Jag var hemma 2 dagar från skolan i förra veckan för att jag sovit så dåligt.


Men som tur var fick ja ett sjukintygg så jag kan pausa mitt gymkort och visa i skolan. Så det har jag gjort. Jag har även varit på sjukhuset två gånger utan att få göra behandlingen så när jag väl får behandling igen så måste jag börja om. Men jag vet inte hur jag ska göra känner mig ganska pissit irriterad just nu. 

 

Ska försökar börjar blogga igen 

 

Pöss och Kram <3


Av Elin A - 12 februari 2014 22:15

 


Min came camrea ville inte funka så jag tog en blandning med bilder på mig istället. 

 

Jag blev väckt vid 11 för att jag skulle träna. det gick faktist bra även om jag var lite trött. Men nu har jag fått tränat och det käns väldigt skönt faktist. 

 

Sedan så åkte jag buss till Skara för att öva på en teater som vi ska redovisa för klassen nästa vecka. Vi är 5 stycken som ska spela upp detta. Det gick faktist väldigt väldigt bra tycker jag. Vi fick iallafall ner den från 20 till 10. Så nu har vi rätt tid iallafall. 

 

När jag kom hem så åt vi mat och såg på tv. Jag har sett på farmen och mäster kockarna. Jag tittade bara på Mäster kockarna för att på reklamen såg de ut som att de skulle döda djuren i tv. Det hade varit skumt och jag ville inte missa det. Sedan har ja slått in presenter och packat om min väska 

 

Just nu sitter jag i sängen och berädd på att sova. Jag snackar med min pojkvän i skype. Jag är väldigt lycklig och jag ska till han i morgon. 

 

Pöss och Kram <3 

Av Elin A - 11 februari 2014 22:45

   

Bloggade tyvärr inte igår. Förklaring till det är att jag var med en kompis på kvällen så de blev helt änkelt inte av. 

 

Igår så var jag och min lillasyster och shoppade i skövde innan jag skulle till sjukhuset. Det var väldigt kul. Men alltså jag skulle inte köpa något men endå köpte jag massor och hon skulle köpa mycket men hon köpte typ inget. Det var väldgit kul. 

 

Sedan på sjukhuset fick jag behandling och det gick bra. Det börjar bli värre igen. Vilket är väldigt jobbigt. Men jag fick ett lillabad som man blir gul av. Det är väldigt skummt. 

 

Som sakt i gårkväll åkt jag till en kompis. Här är hennes blogg  www.jasmineec.bloggplatsen.se. Vi gjorde inte mycket mer än att snacka men de var väldigt mysigt för att vi inte setts för så länge. Vi somnade vid ett 1. 

 

PÅ natten vaknade jag av att mina händer sved så mycket och gjorde ont. Jag vaknade vid 4 och kunde inte sova. Men skulle inte gå upp förens 6. Men då gick vi upp.

 

Vi skulle till en kompis skola i Trollhättan idag för att hon inte har lov denna veckan. Vi åkte buss i cirka 6 timmar sammanlagt och var med våran kompis i 40 min. Det var lite skumt när man räknade på det. Men det var väldigt kul iallafall. Vi gav henne presenter eftersom om fyllde år då. Men det va kul.

 

Sedan vet ja inte om ja gjort så mycket mer. Jag har snackat med min underbara pojkvän. Saknar han massor inte träffats på mer än 1 vecka tycker faktist synd om mig. 

 

Pöss och Kram <3

Av Elin A - 9 februari 2014 21:15

 

 


Idag vaknade jag av att solen lös i mina ögon vid 7 hade glömt dra ner rullgardingen. Men jag satte på mig en sorts ögonmask ska. Sedan somnade jag om. Vaknade inte föräns vid 11 nästa gång. Då var jag väldigt nöjd faktist. 

 

Jag och min syster satt och pysslade lite med mitt smink och naglack. Medans vi såg på film. Först såg vi på sune typ småklipp från tv. Och sedan på Camp Rock. Men de va ganska mysigt. 

 

Tittade även på när hon ade gymnastik träning. Det ser svårt ut. Jag är inte gymnastisk av mig alls. Men hon värkar gilla de at hoppa rund och gå ner i spagat å jula och lite sådant som dem får lära sig. 

 

Jag har oxå tränat idag fast jag har på gymet. Sist jag var hos dietisten så hade jag gått upp i vikt. Men det är för att jag inte kna träna med händerna. Men nu skiter jag i händerna och sak visa dem att jag faktist kan träna endå och gå ner i vikt igen. 

 

Sedan har vi inte gjort så mycket mer. Just nu ligger jag i sängen och ska se om min pojkvän har tid att snacka. Annars ska jag nog sova snart för att jag ska upp tidigt i morgon så kan de va. 

 

Pöss och Kram <3

Av Elin A - 9 februari 2014 00:13

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Skapa flashcards