loveislikeyou

Alla inlägg under maj 2014

Av Elin A - 31 maj 2014 12:00

 


Tänkte visa er hur jag såg ut år 2010 och nu. Ganska stor förändring. Men jag är nöjd

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 30 maj 2014 12:00

 

 

 

 

Tänkte skriva om hur man kan få en muspekare. 

 

1. klicka på den första bilden du ser högst upp. Då kommer du till den sidan jag väljer. Välj en muspekare du gillar och klicka på den

 

2. skrolla ner lite så kommer du att det serut som på bild numer 2. Kopiera hela den texten i rutan överst. 

 

3. Ta bort den delen av texten som jag har markerta

 

4. gå in på din blogg och å till "instälningar" sedan på " menyavdelningar"  Du väljer HTML-länk och sedan kan du klistra in den texen som är kvar från numer 3. 

 

Pöss och Kram<3

 

Av Elin A - 29 maj 2014 12:00

   

Ja tänkst tipsa om en blogg. Det är Johanna som har den. Det starkast jag har från hennes blogg jag har eller det ja tänkter oftast på är detta " jag är inte du i huvudet, jag har asbergers syndrom". Det säger ganska mycker. Hon bloggar om sitt liv med Asberger syndorm. Hon åker även runt på förelsäningar och hon älskar värkligen sin katt.

 

Klicka på översra bilden för att komma till henns blogg. 

 

Pöss och Kram<3 


Av Elin A - 28 maj 2014 21:35

   


På idrotten så hade vi brendboll mot fordon. Vi förlorade bara med 60 poeng. Vi ledde och allt såg väldigt ljust  ut. Tills det blev estet skulle slå. Vi var såå dåliga. Typ alla hamnade på första posten. vi fick inte iväg något super skått. Det var dåligt. Trodde faktist vi hade en chans. 

 

Vi hade en väldigt lång rast. Sedan visade det sig att vi inte ens hade någon sista lektion utan att när vi väll kom ditt så sa läraren att vi skulle jobba själva bara att vi fick veta när vi skulle ha nattionella. 

 

När jag kom hem så bakade jag chokladbollar. Jag packade även det sista innan jag åkte till mormor. Vi har varit ute och grejat och ätit och sett på tv. 

 

Jag har gjort massa olika inlägg till min blogg som kommer upp har gjort ända tills söndag. De kommer upp vid 12 och har massa spännade saker att erbjuda. 

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 28 maj 2014 12:00

     

Tänkte skriva lite saker jag inte tycker man ska skriva om på sin blogg.

 

Ta famlijen som exempel. Jag tycker inte man sak skriva om sin familj eller lägga ut bilder på dem utan att det är okej med dem. Som att jag skriver inga namn på min blogg bara för att jag inte vill såra någon. Det är klart att vissa tycker att det är okej. Jag lägger ju även inte ut bilder på någon utan att fråga först. 

 

Jag tycker man ska vara försiktig med åsikter. Vist har man en stark såikt får man ju säga den men jag anser att man ska vara frösriktig och tänka mycket på vad konsikvensarna kan bli. Efter som detta är väldigt ofentligt. 

 

Helt enkelt ta de försikt så att du inte blir sårad eller sårar någon annan. 

 

Pöss och Kram<3


Av Elin A - 27 maj 2014 21:30

    

 

Idag hade jag sovmorgon bussen gick inte föräns halv 12. Så himmla underbart. Satt och grejade med bloggen när jag vaknade. Fixade lite tidsinstälda inlägg. Fixat onsdag till fredag än sålänge vid 12 kommer de komma upp.

 

När jag väl kom till skolan hade vi prov/inlämning. Men det tog inte så lång tid eftersom jag gjorde endel hemma. 

 

När jag kom hem hade jag tänkt baka bröd. Men nej vi hade ingen jäst. Så jag h ar sett på film och packat inför hälgen. 

 

Just nu sitter jag och snackar med min älskling och ska nog snart försöka sova.

 

Pöss och Kram <3

Av Elin A - 27 maj 2014 09:30

 

Ja tänkte visa en vloggare jag följer. En vloggare är en som bara bloggar med videos. Den som jag förljer heter Keyyo. Klocka på översta bilden för att komma till hennes blogg och den undere för att komma till hennes tvserie på svt.  

 

Hon är så rolig och skum att man inte kan låta bli att skratta när man är ser hennes videos. Hon är helt galen i bananer. Men jag kan inte klandra henne. Hon gör många olika saker men alla är roliga. Jag tycker värkligen ni borde kolla in henne. 

 

Pöss och Kram<3


Av Elin A - 26 maj 2014 22:15

   

 

Natt så har jag sovit såå himmla dåligt. Vet inte varför. Men på morgonen så hade ja så himla ont i mitt öga vet inte kändes som att det var ömt som ett blåmärke och lite svullet. Nu är det litte bätter.

 

Första lektionen var svenska så hade jag och några till ett grupparbete. Det gick super för vi blev klara efter mycket skratt. 

 

På rasten satt jag och några kompisa ute. Och min kompis läste ur någon bok som hette en hamsters dagbok. Den var super skum. Vi fixade även lite inför kommande inlämning. 

 

Vi blev lämnade själva på matten och vi skulle plugga. Men jag gjorde inte riktigt där för jag kände mig klart. Så jag fixade lite på bloggen.

 

På engelskan fick vi veta vad vi hade fått på nationella. Det gick ganska bra fick godkänt. Det kändes underbat. Sedan fick vi lyssna på två olika borecensioner och se en liten film på engelska såklart. 

 

När jag väntade på bussen tänkte jag plugga. Men nej jag var aldrels förlat och läste istället så kan det gå när man är lat. Men jaja När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket försökte plugga igen gick inget vidare denna gången häller. 

 

Men jag hade en underbar kväll eftermidag vet inte vart gränsen går men tror de borde räknas som kväll. Jag var med scouterna och badade och grilla korv. Det var bara team bconostarna så vi var inte så många. Men jag tyckte iallafall att kvälla var super. Önskar vi hade fler sådana. Det minnet bär jag med mig länge.

 

Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards