loveislikeyou

Alla inlägg under juni 2014

Av Elin A - 30 juni 2014 21:15

   


Idag så har jag jobbat. Vi var ute endel även om det rägnade. Min kompis byggde ett super fint sandslått. Det fick alla små barn att vilja vara med och dekorera. Det var väldigt kul. Vi spelade även ett spel. Det heter bonde spelet. 

 

Efter skolan så har jag inte gjort så mycket. Jag och min syster och mamma har tittat på film och grejat i köket. Det har varit lungt. 

 

Jag fattar inte hur ont det gör att hosta när man har ont i halsen. Det river värkligen. 

 

Pöss och Kram<3 

Av Elin A - 29 juni 2014 20:45

         


Idag har jag bara haft en mys dag. Och försökt bli frisk. Men det går inte såbra. Fortfarande suvig och ont i halsen. jag har sett på serie och läst slut en bok. Lägger nog upp en resencion på den i morgon.

 

Vet faktist inte vad jag ska skriva om har gjort så extremt lite idag. Men blev lite skumma bilder iallafall.

 

Pöss och Kram<3 

Av Elin A - 29 juni 2014 18:45


Kolla in vilken himla bra tävling. Ska va med hoppas ni är de oxå. 

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 29 juni 2014 13:30

               


Igår var jag på jordgubbens dag i Vara. Där uppträdde rackartyggarna. De har en youtubkanal klicka häär för att komma ditt. Detas blogg är häär

 

Pöss och Kram<3<3

Av Elin A - 27 juni 2014 23:00

       

 

Jag börjar berätta att jag e sjuk så det blir ett kårt inlägg idag. 

 

Jag har varit på jobber men jobbade inte så länge idag. Det hände inte så mycket specigelt. Jag var mycket med dagisbarnen eftersom vi var tillsammas pågrund av att vi var så få barn.

 

När jag kom hem så låg jag i sängen och såg på serie. Jag somnade nog även en stund. Men inte så länge. På kvällen eller vid 18 så åkte min familj för att springa något lopp i oltorp. Jag var ensam hemma. Gissa vad som händer. Jo det började åska. väldigt mycket och väldigt nära. Jag va väldigt välsigt rädd. Men jag såg på serie. 

 

När det slutade åska så såg jag på halv 8 hos mig och sedan på för eller senare. Medans jag såg så diskade jag. Det förvånade mig själv att göra det. Men så är det ibland antar jag. 

 

Pöss och Kram<3 

Av Elin A - 26 juni 2014 21:45

   


tar inga bilder när jag jobbar därför blev det andra. Hahah. 

 

Jag har sovit väldigt dåligt i natt. Somnade först inte på kvällen och när jag väl somnade så vaknade jag typ hela tiden. Så är extremt trött just nu. 

 

När jag kom till jobbet idag så var "mina" barn uppe oxh lekte. Jag ville inte störa dem så jag fick lov att gå till fottbollsplanen där dagisbarnen var. Det var väldigt kul. Men jobbit det fanns ingen skugga och inget vatten. Men jag var där hela förmidagen. 

 

Efter maten så gick vi till Lyckan och där hade vi även med de nya fritidsbarnen som ska börja i höst. Det var kul. Men jobbigt för det började åska. Och de som känner mig vet att jag är extremt rädd för åska. 

 

En underbar sak jag fick höra idag var att en mamma sa till mig att hans son hade snackat om att jag var snäll och att han ville ha kvar mig. Det får mig att känna att jag har lyckats. Det värmde värkligen. 

 

Nästan driekt när jag kom hem så blev jag satt på att skala potatis. Jag var ensma hemma och såg på tv:n i köket. När det helt plötsligt hörs ett pang och strömmen försvinner. Sedan kommer det största mullret jag någonsin hört av åska. Jag fick självklart panik och ringde mamma. Som tur är så jobbade hon och det är inte långt hem då. 

 

Har även snackat med en kompis som jag inte snackat med på 2 veckor hon och jag satt och snacka i nästan en timma. Vi hade super kul och jag är så glad att hon ringde via facebook. Har även snackat med min underbara pojkvän en stund. Ska snart försöka sova. 

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 26 juni 2014 12:00

         


Igår såg jag denna underbara film på bio. Jag är så glad att jag såg den. Den handlar om en tjej som har canser. Hon har svårt att få vänner och vill inte gå ut. Men jag antar att det är svårt när man får en sådan sjukdom. Hon läser samma bok om och om igen  hennes mamma är orolig. Men hon går endå till en stödgrupp. Där det finns någon specigell kille. Vi får följa deras liv en kärleks historia. Som inte är förfinad. Den har kanter och svek. Men kärkleken finns endå. 

 

Jag tycker ni borde se den eller läsa boken. 

 

Pöss och Kram<3





Av Elin A - 25 juni 2014 22:01

           

 

Idag var det fortfarande en lung dag på jobbet. Det händer inte så mycket men jag håller mig i arbete. Bara att leka med barnen. Men det är inte så bara ibland. Men de är underbara. Jag fick vara bäbis idag när vi lekte och jag hälde välling överlat och jag förlorade på ett rit spel. Det är typ det intresanta som hänt på jobbet.

 

Efter jobbet var jag hemma en kort stund. Men jag han endå baka chokladmuffins. De blev inte så kladdiga som jag hoppades på.

 

Jag fick skuss till bussen. Jag och en kompis skulle på bio. Vi åt på en pizzeria först och sedan gick vi ditt. Vi såg på filmen " för eller senare exploderar jag". Den var super bra. Tänkte recensera den i ett inlägg i morgon vid 12 kommer det upp. Vi hade det underbart kul. Så glad att jag såg den.

 

Ska även tipps om min kompis blogg. För att se den klicka hääääär

 

Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards