loveislikeyou

Alla inlägg under juli 2014

Av Elin A - 31 juli 2014 17:09

   

 

Idag så har jag bakat. 2 olika sorter. De är inte glutanfria eftersom jag bakade dem till min familj. Hehe jag fick pengar för de. Men det är lungt jag tycler endå att det är underbart att baka

 

En sak jag har märkt att i vilken ålder man är i så kan man bli mammig eller sakna sin mamma. Jag har 2 syskon och bor på en gård. Min mamma har inte alltid tid. Men idag på eftermidagen och igår kväll. Så var jag och mamma ensama. Idag så har vi sett på film det tar sin tid för hon vill göra annat eller måste gära annat i mällan åt men antar att det är så när man e vuxen. Igår så satt vi och snacka och diskade. Det räker med vardagsaker bara man får vara själv med sin mamma ibland. 

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 31 juli 2014 11:20

                 

 

Tänkte visa lite bilder på hur det set ut i trädgården där jag bor. Jag bor endå väldigt fin. Men det har jag inte inset förens nu ungefär. Det är ju synd. I våran träddgård gå en å igenom så vi har ju en egen badplats. Det är riktigt mysigt sak jag säga. Vi kan fiska och fiska kräfftor. Vi har hallon buskar och äppel trädd. Det är riktigt fint endå bott här i cirka 6 år. 

Av Elin A - 30 juli 2014 20:11

Har varot på harlads eller rasta vet inte vad de heter just nu. Jag åt en super god pizza med annans, räkor och pommes. Jag och min syster åkte ditt med moppen. Jag tycktr det var mysigt och gott. Men nu har jag väldigt ont i magen åt nog för mycket :/

Pöss och kram <3

Av Elin A - 30 juli 2014 13:49

 


Igår så hjälpte mamma mig att beställa saker från coolstuff. Tycker värkligen ni borde få in där för att kolla. Det finn superhäfitga saker där. Kommer göra en video när jag får mina saker. Klicka hääär så kommer ni till sidan. 

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 29 juli 2014 19:39

 

 

Har varit hos min mormor hela eftermiddagen och städat. Jag har städat hela hennes kök. Eller iallafall skåpen. Och även varit och tagit ut pengarna som ja tjänade när jag sommarjobbade. 

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 29 juli 2014 08:00

             


Jag är typ super beroende av sims 2. Det fanns någon sida så jag laddade ner det och nu är jag helt fast och spelar typ hela tiden. Jag är såå beroende nu. Älskar de. 

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 28 juli 2014 18:10

                           


Här har ni några fina bilder från när jag var på Harry Potter muset i England. Jag var där förra sommaren men jag bloggade inte då så bilderna får komma nu istället. 

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 28 juli 2014 08:00




Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards