loveislikeyou

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elin A - 31 augusti 2014 20:22

Just nu är jag hos min kompis på maskeradkalas. Vi är 4 stycken bara men vi har kul ändå. Vi har gjort tacos å ätit godis. Just nu ser vi på harry potter och ska äta efterrätt. Jag är nörd men även även hör kalson på taket. Sedan finns en alv å katt och cowboy.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 31 augusti 2014 13:19

Igår var vi och hämtade kattungarna. Den vita är socker och den går är cleo. De är så söta ju.

pöss och kram <3

Av Elin A - 30 augusti 2014 18:26

Jag och min syster spelade uno. Något jag reagerade på var att en ny lek är väldigt svår att blanda. Jag van ju mäst gånger. Men jag tror att jag van för att hon glömde säga uno massa gånget.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 29 augusti 2014 22:54

Ikväll så har jag varit på dico med scouterna. Det var massa barn där vilket var kul. Allt vårt godis och läsk tog slut innan discot gjorde det. Det var dock lite synd. Jag och min systrr var utklädda. Jag till lärare från förr och hon till eleve.

pöss och kram <3

[Bild]

Av Elin A - 29 augusti 2014 16:27

Idag så har jag varit på 1000 års kalas. Jag var med när dem firad att skara stifft blir 1000 år. Den stora kyrkan friade vi. Vi slapp engelskan för att se på när någon läste dikt med musik till. Minns inte vad det hette. Men dem va duktiga.

Av Elin A - 29 augusti 2014 12:21

Kyckling soppa med bröd och vatten

Av Elin A - 29 augusti 2014 07:28

Så igår efter skolan så fick ja ta hand om min syster för stt de skördade hemma. Så jag fick hämta henne efter fritids och sedan köra henne till fotbolls träningen jag låg i gräset och somnade tills hon kom och ströde mig. Vi tog även med pizza efter det. Såå gott. Åt en lisa med pommes.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 28 augusti 2014 14:35

Idag på teatern så fick vi tästa något häftigt. Det var att slåss. Vi fick lära oss 2 olika sätt. Det var så himmla häftigt och roligt. Dock fick jag ont i min hand. Det var inte lika kul. Vi spelade även upp alla scener till spökvandingen som improvisation. Det var oxå skit kul. Ååå så taggad nästa vecka får vi veta rollerna.

Pöss och kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards