loveislikeyou

Alla inlägg under november 2014

Av Elin A - 30 november 2014 11:07

Så idag är det första advent. Det käns inte som att det börjar närma sig jul så. Ingen snö eller sådant. Börjar lengta efter den det är så kallt så då tycker jag att vi borde kunna få snö oxå. Tycker snö är såå sjukt fint.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 29 november 2014 18:13

Sitter just nu och ser på grease och har på mig en ansiksmask för första gången. Det värnde på något konstigt sätt. Käns väldigt skönt.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 28 november 2014 18:02

Idag har jag bakat skulle bli rulltårta men de slutade med kladkaka. Som ni ser på första bild så gick de inte bra med rulltårtan och en till blev oxå så. Så jag gav upp. Och gjorde super god kladdkaka

Pöss och kram<3

Av Elin A - 28 november 2014 12:55

Så idag är jag ledig från skolan. Så jag tog sovmorgon. Men just nu håller jag på att görs iordning saker som jag ska sälja det är inte bara mina saker. Men det är kul.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 27 november 2014 22:15

På Scouterna idag hade vi julpyssel. Jag stod vi pepparkaksbaket. Det var kul och jag har inte fått någon reakton på allt mjöl som var i luften. Men lite synd att det var sista mötet med dessa innan jul nu. Men taggad tills i vår.


Pöss och kram<3

Av Elin A - 27 november 2014 08:49

Så idag kommer 9:or på besök till vår skola. Jag är osäker på hur de funka men vi ska h teater hela dag jag ser så fram emot det. Specigelt när vi ska börja repa på vårt manus till barnteatern. Såå taggad..

Något annat bra är att jag har sovit en någorlunda natt..

Pöss och kram<3

Av Elin A - 26 november 2014 14:06

       


Fick höra i skolan att idol Tristan var död. Jag blev förtvivlad så jag kollade aftonblader. Då kom jag hitt.. Det är hemsk. Han hade hittats i sitt hem. Fatta vad hemskt. Han sjöng bra och han var en i idol som jag värkligen fastnade för. Pluss att han är snygg. Detta börde mig inte så mycket men en då. Det är ofröstående hur läskigt fort det kan gå tills någon nära en dör. 


Pöss och Kram<3

Av Elin A - 26 november 2014 11:34

       


Idag när jag kom till skolan skulle vi sminka oss till gamlingar. Det var väldigt kul. Först såg det super fult ut men när allt blev klart såg det ganska bra ut. När vi var klara gick vi ner i kostymbunken och tog på oss matchande kläder. Vi gick ett varv i vår karaktär på skolan. Som ni kanske förstår hette jag Siv. Jag tycker det va gilligt. Alla ser så himmla gulliga ut. 


pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Skapa flashcards