loveislikeyou

Alla inlägg under januari 2015

Av Elin A - 31 januari 2015 21:50

5 timmar senare och äntligen ny hårfärg. Det blev regnbågsfärgat med färgerna: röd, orange, gul, grön, blå och lila. Super duper nöjd. Vet inte vad ja ska säga men tusen tack till min kompis som hjälpte mig och stod ut i 5 timmar. Älskar henne.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 31 januari 2015 11:31

Så håller på att bleka mitt hår. Eller ja jag har blekt det. Det kommer bli super hoppas jag. Snart kommer min kompis och ska fixa mitt hår lite till.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 30 januari 2015 20:04

Så har idag haft som en avskedsfest för min kompis. Det är josse hon som haft det svårt med svimmningar. Hon ska äntligen få komma in på ett behandlingshem för de tror att de kan borta hennes sjukdom eller vad man kan säga. Så vi årnade en överasknings fest för henne efter skolan idag.


Det började med att vi fikade på det fika vi hade med sedan övergick det till presenter och snuskiga skämt i princip som det brukar vara med mina kompisar i skolan. Jag älskar detta super mycket. Vi sprang runt i skolan och typ flummade. Min kompisa hade en Spansk utbytes student som var där. Det var väldigt kul. Kanske tur att hon inte förstod allt vi sa. Det var inget elakt mot henne men jag endel saker bör utomstående inte höra. detta ledde till grädd krig iallfall i två ansikten och på ett par byxor. Sist så blev det snöbolskrig. Super kul dag och vill tacka alla som gjorde den underbar. 


Det är detta jag har varit kluven emot tyckt ha varit bra men endå dåligt. Det är bra att hon kan bli frisk men tråkigt att jag inte kommer få vara med henne så mycket. Kommer sakna henne massor. Men kul att vi fick ett så minnesvärt slut på denna dag. 


Älskar er alla mina underbara vänner <3


Pöss och Kram<3

                                   

Av Elin A - 30 januari 2015 09:08

Jag ser på lilo och stich. Den är super bra tycker jag. Den handlar om Lilos trasiga familj som behöver en utomdjording som stitch för att det skulle kunna bli en hel familj. Jag tycker att den är super bra. Detta med ohana är underbart och hur de visar den i filmen att alla kan lära sig att älska en familj även den mest hemska varelse kan göra det även om man är konstruerad till att döda och förstöra. 


Pöss och Kram<e


     

Av Elin A - 29 januari 2015 21:55

Förlåt att jag uppdaterat dåligt idag. Det är mycket nu. En stor sak händer imorgon vill inte säga vad men komner föra det imorgon. Det är jobbigt men endå bra. Hoppas allt bars löser sig.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 29 januari 2015 15:48

Har varit med skolan och åkt skriskor idag på idrotten. Det är faktist super roligt. Jag är bra på det om jag får säga det själv men ganska väldigt rädd för att ramla så är ganska feg på isen. Men de går bra e då

Pöss och kram<3

Av Elin A - 28 januari 2015 13:53

På naturkunskapen så hade vi stärckhing, avslapning och medation. Det var otroligt skönt och jag behövde det väldigt mycket. Har fortfarnade huvudvärk dock kan ju hoppas att det blir bättre snart. Det var extra mysigt med levande ljus.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 28 januari 2015 09:06

Här har ni en bra reklam film med denna motiveringen:

Jag tycker detta är ett bra reklam klick bara för att de tar upp något viktigt så som nätthat  men samtidigt som de visar upp sina varor det blir som en scen som dem spelar upp. Ica reklamer är så uppbyggda att man inte vill stänga av den eller gå där ifrån de är roligt uppbyggda och man kan se dem många gånger.

Här är en dålig med motiveringar:

För att man fattar inte vad det är för reklam förens i slutet tycker att man skulle kunna lagt in det i börja så man kan ha det i åtanken när man ser reklamen. Sådant tycker jag är dåligt för man vill ju se en röd tråd det fanns dock men inte för mcdonlads.


Pöss och Kram<3

 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Skapa flashcards