loveislikeyou

Alla inlägg under april 2015

Av Elin A - 30 april 2015 08:19

Så denna morgonen börjar inte så bra. Jag har försovit mig och står nu pch väntar på nästa buss. Blir cirka 1 timma sen till skolan. Det är inte så kul. Men någon gång ska ju vara den första.

Jag är så dålig på att uppdatera här men det är för att jag har sjuk mycket att göra just nu. Bland annat min bästa kompis som inte mår så bra. Så då handlar det om prooroteringar. Hoppas ni förstår.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 29 april 2015 07:13

Igår årkade jag ingen ting. Efter tästerna så kom jag hem då sov jag eller ja lata mig framfär massa filmer. Sedan städa jag lite inför mitt 18 års kalas. Det gick ganska bra borde ha städat mer. Var även och handlade inför kalaset.

Jag är trött kom inte isäng så tidigt som jag borde gjort efter en natt vaken. Men jaja kanske tar igen det någon gång.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 28 april 2015 11:06

Varit på sjukhuset idag och gjort EEG täster. Alltså jag har skumma saket på mitt huvud och sedan får jag göra olika saker medans den tar mina hjärnsignaler. Jag fick sova en stund och slapna av, sedan fick jag andas häftigt och ansträngt, till sist så fick jag blunda med en blinkande lampa framför mig.

Jag gjorde dessa täster för att jag utredsför diagnoser alltså boksdavskombinationer. Så detta är ett steg närmare svaren på endel frågor.

Det kändes bra. Tycker jag såg super rolig ut med de saker Som satt på mitt huvud. Jag är fruktansvärt trött just nu vill bara hem och sova.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 27 april 2015 09:06


Här är några bilder som jag och min kompus fottade. Fattar du hur underbart detta är att var ut i flera timmar och se hur folk stirrar som åker förbi. Jag har över 700 bilder så jag kan tyvärr inte lägga ut alla men några får ni se. Och när ni minst annar det kanske det kommer upp mer sådan här bilder. För jag är så nöjd med detta.


Pöss och kram<3 

                                       

Av Elin A - 27 april 2015 07:31

Åker buss och är snart i skolan är väldigt trött men käns ganska bra endå. Jag och en kompis var ute och fotta igår så det kommer komma upp massa bilder lite längre fram på dagen. Jag är så taggad på dessa bilder.

Pöss och kram<3.

Av Elin A - 25 april 2015 13:04

Äntligen igår hade 2:orna i min linje premiärpå deras sluprodoktion. Jag har sett förestälningen inna. Det är så sjukt bra. De spelar en midsommarnattsdröm av Shakesper. Det är ju både dansare och teatrare med så det blir ju både dans och teater. Den är såå bra.

Lite kort om handlingen.  Det handlar om människo relationer som inte är så bra vi får följa två människor som ska gifta sig och ha sin förlovningsfest på "Dreampark resort". Det är ett mysigt ställe men problemet är att tjejen i förhollandet inte vill gifta sig utan är kär i en annan. Så det blir lite rörigt när det kommer upp till ytan. Sedan så bor älvor där och det blir lite ännu mer saker som händer. Den är helt enkelt värd att se.


Klicka häääär för att komma till deras Facebooks sida. kommer även skriva den viktigaste informationen här nedan:

Datum: 25 april & 1, 2 maj

kl: 19.00

Var: Katedralskolans aula, Skara.

Pris: 100kr betalas i entrén.
Boka på: 0738- 16 25 51
Barntillåten (inget grovt språk men förekommer svordomar) 
Mer info på Katedralskolan.nu

 

Pöss och kram<3

 

Bilderna kommer från en i Es14. Så inte jag som tagit dem.

                           

Av Elin A - 24 april 2015 10:35

Så nu är ett nytt projekt pågång till min youtubekanal. Har mer videos som jag gjorde med Karin som ska utt först. Sedan kommer det nya upp.


Men jag söker folk till detta. Den kan vara folk som har något att berätta.. Jag ska blanda annat intervjua filk med självksadebetende och missbrukarföräldrar. Men jag söker folk som har t.ex någon alvarlig sjukdom eller varit mobbad eller kommit ut med sin sexuella läggning och fått kritik för detta. Har du upplevt något av detta så hör av dig till mig på denna mejl: youtube.elin97@hotmail.com


Pöss och kram<3 

 

Av Elin A - 22 april 2015 12:29

Jag har varit och fottar ute idag. Så tänkte visa er hur fina bilder jag kan få.

Pöss och kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards