loveislikeyou

Alla inlägg under september 2015

Av Elin A - 7 september 2015 06:30

När ja vaknade så kände jag mig tillräckligt frisk för att gå till skolan. Så då var det bara att klä på sig packa väskan och göra frukost.

Jag har börjat ära smoothis och nötter till frukost. Jag tycker att det är extremt smidigt eftersom då kan jag sova längre och ta med mig den och äta på bussen eller när jag kommer till skolan.

Den smoothin jag äter är kiwi och banan. Eftersom det går att hålla enkelt så gör jag det. Jag har en kiwi och en banan sedan okänt mycket yoghurt. Alltså jag tar på måfå så men det bruka gå bra. Sedan kan ja lägga nötter i burk och ta med mig oxå.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 6 september 2015 22:46

Jag vill bara dela med mig av lite glädje. Jag ligger nu i sängen första gången på väldigt länge käns det bra att ligga här även om jag är ensam även om klockan inte är mycket. Jag är nästan frisk så har jag ingen feber imorgon så blir det skola då.

Förlåt att ja inte bloggat tidigare men inte känt för det ja kanske förklarar hur jag funkar någon dag men hoppas ni står ut så länge

Pöss och kram <3

Av Elin A - 5 september 2015 17:11

Så idag har jag å min kille varit på markand. Det var ingen stor maknad men det var väldigt kul. Jag köpte världens sötaste tröja för 199 kr. Den är hur mysig som hälst. Åt även en kokosboll det var väkdigt got. Köpte även lite sy saker men de årkar ja inte visa.

Jag mår för övrigt lite bättre idag men fortfarande väldigt ont i halsen och väldig hosta.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 4 september 2015 13:46

Ibland är det tur att vissa saker finns. Idag är jag väldigt glad att nyponsoppa och glass finns. Det är det enda jag ätit på två dagar och knapt det kan jag äta.

Som ni fattar är jag fortfarande sjuk jag har ingen feber men det har kommit slemhosta och väldigt snuva. Men hoppas det försvinner under hälgen så ja kan gå till skolan nästa vecka.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 3 september 2015 21:28

Av Elin A - 3 september 2015 10:13

Så nu har jag vaknet. Jag blev snarare väckt. Jag sover med fönstret öppet och just nu så klipper den gräs med en trimmer tror jag det heter. Detta ljud väkte mig alltså. Inte så kul när man fortfarande är trött.

Men jag är iallafall fortfarande sjuk. Jag har ingen feber men har huvudvärk och halsont som ni kanske fattar så är det ingen skola för mig idag häller. Men får se vad jag årkar.

Jag har knapt ätit sedan i söndags eftersom jag inte känt någon hunger. Men nu käns det som att den känslan finns bara hoppas att årken till att fixa mat oxå finns där. Annars blir det inget.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 2 september 2015 15:32

Jag älsakr att fotta så jag har gjort det endel i sommar. Bilderna kanske inte är bäst eftersom jag fotar med en mobilkamera men jag är väldigt nöjd endå. Här kommer några av dem bilderna jag tagit det kanske kommer flera någin annan gång. Det är en hel del fotton men hoppas ni gillar dem komentera gärna vad ni tycker 


Pöss och kram<3


                             

Av Elin A - 2 september 2015 11:40

Nu har jag nyss vaknat. Jag tror intr att jag har lika mycket feber som igår. Men jag vet inte eftersom jag inte kollat det än. Men har fortfarande väldigt ont i halsen och är förkyld så frisk är jag iallfall inte. Jag tänker ligga kvar i sängen ett tag till sedan får vi se vad som händer mer idag

Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards