loveislikeyou

Alla inlägg under januari 2016

Av Elin A - 31 januari 2016 13:00

   

Nu har jag valt 3 kläningar och ett par skor som jag vill visa.

Den första kläningen är blommig med svart bas. Den är väldigt snygg med svart men det händer ändå något typ hoppas ni förstår hur jag menar.

Nästa kläning är svart med typ tyll tyg överst eller kanske inte tyll men detär något tunt om hänger över och lite längre det gillar jag.

Nästa liknar 2:an lite granna med tyget men det är flera lager och det gillar jag väldigt mycket. Det käns enkelt med svart men det händer endå något. 

Sist och troligtivst minst har vi ett par kängor. De käns bara som att det skulle var bekvämt och praktiskt och ha pluss att de är super snygga. 

Av Elin A - 31 januari 2016 12:20


Jag har adhd här berättar jag vad det innebär och hur utredningen går till. Första av tre videos om adhd jag gör nu.

Insta: bebisen1

Av Elin A - 30 januari 2016 21:01

   

I kväll så blev det kyckling med pommes. Började med att vi såg på en ska bort och nu är det gladjatorerna. Viste ni att man kan utmana gladjatprerna på en hemsida? det fick jag veta nu jag kollat in den sidan det värkar super kul. Klicka häär för att komma ditt. Jag ska utmana dem fast inte föräns imorgon tror jag. Kanske berättar mer för er om jag tästar det imorgon. 

Av Elin A - 30 januari 2016 16:05

 

Har varit inne och tittat på Zalando.se De hade faktist saker som jag kunde tänka mig till och med en hel del. Men det är lite dyrare än min budget klarar av just nu så ingen beställning men tänkte visa er endå lite utav sakerna jag fastnade för. Kommer komma ett till inlägg som inte har träningskläder. 


Först är det ett par grön blåa tränings byxor. Ja gillar värkligen färglada byxor men en neutral tröja och kjol till. Det ser man även på det andra på byxorna som är mer åt det råosa hållet.  

Sedan har vi 3 par skor. Alla tre liknar varandr eftersom de har en svart bas med färger på. så här har ni 1, 2 och 3 skornas länkar. uppifrån och neråt. 

Av Elin A - 30 januari 2016 14:54

    

Har varit och simmat en kilometer nyss det kanske inte är super mycket men allt är ju bra. Så nu blir det lite fika och att kolla på konståknings Em tror jag det var. Konståking är en av få sporter som jag tycker är kul att titta på. det skulle nog vara super kul att få hålla på med det oxå det ser super heftigt ut. 

Ja och min ska nog snart spela PS2 oxå. Det är oxå kul. 

Av Elin A - 30 januari 2016 11:00

 

idag blir det macka med bacon till frukost. Ni kanske aldrig hört talats om det men jag har tillagat baconet i ungen. De som ligger i det fina mönstret blev perfekta. 

Jag började med att dela ett pacet bacon på mitten. Göra mösntret sätta ugnen på 200 grader. sätter in den i 10 min sedan vänder och 10 min till. Gör man inte mönstrat så bör man hålla koll för de blev brända för mig när jag hade de inne i samma tid. 

Av Elin A - 28 januari 2016 22:11

   

Förlåt för sen uppdatering men ville bara berätta för er om min nya super coola mössa. Den är typ Ac/Dc loggan fast det stå AD/HD. Den är typ såå super cool. Köpte den på tradera. Jag älskar den den är super skön mycket bättre än jag trodde att den skulle vara. 

Av Elin A - 28 januari 2016 13:19

Har du lite pengar över så kan du ju bli månadsgivar på friends eller bara gå in på deras sida och kika ifall du kan göra skilnad för alla pengar gör skilnad

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards