loveislikeyou

Alla inlägg under mars 2016

Av Elin A - 31 mars 2016 22:32

 

Nu blir det ännu en sent inlägg här och inget har det kommit upp under dag. Jag ber om ursäkt för det men det är så sjukt mycket just nu och hinner lixom inte riktigt med. Jag äslkar att blogg och så men har så mycket i skolan med förestälningen. Men ska värkligen försöka så att dett kommer bli bättre uppdatering. Har även varit på scouter idag så kom hem ganska sent. Så är extremt trött just nu. Jag ska försöka sova snart så att jag årkar upp imorgon. 

Av Elin A - 30 mars 2016 22:40

Under kvällen idag så har jag varit på en föreläsning om en tjej som har adhd. Det var extremt super intressant. Jag hoppas att ingen har missat att jag har adhd. Men jaja det var intressant och kände igen mig i massa saker hon snacka om. När vi kom hem så fixade min syster kvällsmat och det var dessa de såg super goda ut och kan säga att de var minst lika goda. Men nu ska jag försöka sova för är extremt trött och har huvudvärk. 

Av Elin A - 29 mars 2016 22:10

 

Nu sitter jag i sängen efter en lång dag. Först skola där vi forsatte fixa inför förestälningen vi kommer ha. Är det någon som är intresserad så kan ni klicka häär för att komma till eventet på Facebook. Efter det så åkte jag och några kompisar och tittade på fåglar igen. Det är super häftigt det är cirka 19100 tranor där just nu. När jag kom hem så åkte jag nästan direkt och handlade efter det så bakade jag knäckebröd och grejade med tvätten. Så en lång dag med massa gjort men endå super kul 

Av Elin A - 28 mars 2016 09:50

 

Idag så är jag i skolan. Även om det är röddag så är jag i skolan och jobbar på. Vi jobbar med prodoktionen i full fart nu närmar det sig till premiären. Är extremt taggad.  

Av Elin A - 27 mars 2016 22:32

Super bra och fint sagt tycker jag :D<3 kärlek till alla <3

Av Elin A - 27 mars 2016 08:00

 

Ett spel som jag är totalt beroende av är Subway Surfers. Jag spelar det varje dag för att få poeng och klara uppdrag. Egentligen fattar jag inte ens vad som är kul men spelar det endå hela tiden och är helt fast. Det är det enda mobilspelat som jag spelar just nu. Något som är bra med det är ju oxå att man kan spela det utan internet oxå vilket är en stor fördel enligt mig.  

Av Elin A - 26 mars 2016 14:54

 

Idag så händer inte så mycket. Jag sta ta det lungt och sitter i myskläder. Jag ska städa lite här och plocka lite. Ska även försöka plugga lite till får hoppas att jag årkar det. Planera två videos som jag har ideer till. Ska sedan göra mat vilket egentligen är det enda jag måste göra så får se om jag årkar göra dessa sakerna som jag skulle behöva göra. 

Av Elin A - 26 mars 2016 08:30

Tänkte tipsa om lite smått och gått som jag hittat på lagerhaus
Numer ett så har vi en super söt fjäderpenna. Jag tycker de är så söta och finns i massa olika färger. De ser helt underbara ut. 
Numer två så har vi en liten söt ungsform som är perfekt för små kakor. Den är även mycket sötare än en stor och vanlig form. 
Numer tre de har även många super roliga kort med olika texter på. Gillade dock denna texten bäst tänk att få den på sin fördelsedag helt underbart. 
Numer fyra antar att choklad är choklad men det gär ju göra den lite roligare som denna. Där det är uppdelat för frukost, lunch och dinner. Vilket gör den lite roligare att äta. 
Numer fem tycket att dessa former var lite häftiga eftersom de har en anorlunda form vilket gör de roligare. Jag älskar att baka men det blir ju lite roligar om man har fina och roliga saker. 
Numer sex ja ni kan ju gissa varför jag gillar denna. Jo den är lite anorlunda och tycker den är hur snygg som hälst.

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards