loveislikeyou

Alla inlägg under april 2016

Av Elin A - 30 april 2016 11:20

 

Jag ska just nu sitta och plugga egentligen just nu. Men ja det gör jag snart iallafall. Har sprungit runt hela förmidagen och letat efter saker som jag ska ha med mig i dag. Jag ska nämligen fira min fördelsedag idag med några kompisa från klassen. Vi ska ut i skogen och sova i tält i natt. Det ska bli super spännande. Fast är lite orolig om det ska regna. Men det finns ju inga dålliga väder utan bara dåliga kläder eller hur det nu är man säger. Men jag är super taggad. Nu ska jag försöka plugga färdigt det sista så att allt blir klart. 



Av Elin A - 28 april 2016 12:58

 

I måndags så var jag ju på vårdcentralen och tog prover. Och igår så ringde dem och sa att ett av proven inte gick att analysera. Så idag har jag varit där igen. De tästade 4 gånger på 4 olika ställen som ni ser på bilden. Men det kom inte en enda droppe. Det gjorde så ofattbart ont varje gång. Men jag försökte värkligen jag slappnade av och hon typ grävde när hon hade nålen i armen/handen. Men endå kom inget. Jag fick ta blod fungret och hoppas att det funkar denna gången. Hoppas hoppas. Annars är det bara att åka ditt igen.

Av Elin A - 27 april 2016 15:17

     

För inte så länge sedan så blev jag intervjuad av GP vilket är Göteborgsposten. Jag blev ju intervjuad pågrund av att jag har varit mobbad. Har ni missat det så länkar jag det häär.

Men ville bara visa er de superfina bilderna jag fick från den fotograferingen. Är såå nöjd.


Av Elin A - 26 april 2016 19:57


Av Elin A - 25 april 2016 19:18

Idag skulle jag inte göra så mycket eftersom jag var ledig fårn skolan. Men jag skulle dock till vårdcentralen. Jag skulle kolla lite saker om jag har astma eller en allergi. Det slutade med att jag fick åka till sjukhus och röntga mina lungor.  Inte fått några svar än men vi får se hur det blir med det. Efter det så var jag helt slut och årkade inte göra något. Har dock filmat lite videos det har varit super kul. 

Av Elin A - 24 april 2016 09:54

         

Sitter här med massa känslor i kroppen. De mesta kom nog ut igår men det är mycket kvar. Vi körde alltså sista föreställningen igår. Jag höll på att börja gråta redan innan vi började köra. Jag lyckades hålla mig till aplodtacket. Men då brast det. Jag grätt och grätt. Jag skakade och kunde inte sluta. Jag träffade släktingar som jag inte träffat på evigheter. Hade även massa känslor kring att vi körde sista föreställningen.

Efteråt så var det bara att sminka om sig eftersom vi skulle till Stadshottelet och äta buffe. För att fra att vi kört våran sista föreställning. Där kom oxå massa känslor jag grät och skakade om vart annat. Men det käns endå som att kvällen blev lyckad. Var hemma vid halv ett ungefär. Och när jag kom hem så kunde jag inte slappna av tillräckligt mycket för att somna. Så har inte sovit många timmar idag.

Men ska snart till skolan igen. Vill bara påpeka att den drycken som syns på bilden är Alkoholfri.

Av Elin A - 23 april 2016 10:45

 

Igår när vi hade föreställning så var det sjukt underbart. Enligt mig så var det en av de bättre eller iallfall roligaste föreställningarna. Jag var 110 % närvarande hela tiden. Jag njöt även hela tiden när jag stod på scenen. Det är en så sjuk känsla att stå där. Efteråt vid aplådtacket så fick vi gå in 3 gånger för publiken slutade inte aplodera. Jag höll på att börja gråta. Det är såå sjukt heftigt. Detta trodde jag aldrig att jag skulle klara detta när jag gick i ettan. Jag är så super stolt över mig själv.


Av Elin A - 22 april 2016 10:16

   

Lite osäker på hur bra det syns. Men jag har iallafall en bulla i pannan. Jag fick denna igår när jag skulle åka från skolan och idag är dn kvar. Jag mår lite illa om jag lutar mig för mycket framåt. Då kanske ni undrar vad jag gjorde för att få denna. Jag öppnade bildörren och råkade mitt huvud vara i vägen. Jag råkade alltså öppna dörren så den slog i min egen panna. Jag vet inte hur jag lyckades men det gjorde jag. Såå.. Ja finns nog inget mer att säga om det än att jag är klantig.  

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Skapa flashcards