loveislikeyou

Alla inlägg under juli 2016

Av Elin A - 5 juli 2016 00:32

 

Akriviteten på denna blogg har varit extremt låg den senaste tiden. Jag tror att det beror  på många saker men en av dem är nog att jag har tröttnat på denna bloggen. Det har hänt en hel del i mitt liv det senaste så vill börja om på en ny blogg på en annnan portal. Där kommer jag fortfarande snacka om mitt liv precis som här men inte bara posetivit jag kommer snacka mer om mina hinder och föroppningsvis även ta upp några ämnen som jag tycker är vikigta men som är lite tabubelaggda att snacka om. Men hoppas att ni vill följa mig på min nya resa genom liveta på min nya blogg. för att komma ditt klicka hääär.

Tidigare månad - Senare månad

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Skapa flashcards