loveislikeyou

Alla inlägg under november 2015

Av Elin A - 30 november 2015 09:00

Så närmar det sig julen. Igår var det första advent. Det är sjukt hur fort tiden går. Så i år har jag förberett en egen julkalender till min blogg. Men detta är på mitt eget lilla vis förståss. Jag kommer lägga utt en intervju med någon varje dag fram tills julafton men det blev inte riktigt så utan det kommer hålla på lite längre för jag har fått så stor respons. Jag är super glad för detta. Intervjuerna har förståss en sorts inrikting och det är nykterhet. Jag har gjort detta för att uppmerksamma en vitjul. Kommer skriva mer om detta.


En vitjul är när någon över 18 år skriver på att de av står från  alkohol för att göra julen så bra som möjligt för barn. Det är med nykterscouterna som jag är engagerad i detta. Häär kan ni läsa mer eller skriva på.  


Pöss och kram <3




hej

Av Elin A - 8 november 2015 18:44

Nu sitter jag på bussen. Vi har åkt snart två timmar jag börjar tröttna på detta. Jag har intr sovit håller på att se på film nu.
Det har varit en lång dag med massa Förhandlinga. Men det har varit väldigt kul så är nöjd med det hela endå. Hela hälgen var så underbar är helnöjd. Har nog två timmar kvar kansle bara en men det tar sin stund. Behöver pissa oxå så detta kan bli jobbit

Pöss och kram <3

Av Elin A - 8 november 2015 01:04

Ny uppdatering. Jag liggder på golvet i sovsäcken igen. Och det har varit en lång och jobbig dag. Det har varit för handlingar fram och till baka mat och massa annat. Sedan var det en grym fest kväll med god mat och underbar underhålling. Det avslutades med ett disco/fest. Ingen kan festa som NSF scouter. Ingen alkohåll men så jävla kul. Det va inte många som hade mysisbyxor på sig ditt och scouttröja fanns det dock endel som hade.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 7 november 2015 01:36

Nu ligger jag äntligen i en sovsäck i en skola någon stans i Sverige. Jag är asstrött och åkt buss i cirka 4 timmar stort sett. Så nu är jag trött efter det så har vi haft aktiviteter och i morgon blir det ganska tidig uppgång. Men jag är taggad på detta. Vill bara säga god natt.

Pöss och kram

Av Elin A - 5 november 2015 08:20

Jag vet att jag inte varit så aktiv men nu ska jag värkligen försöka bli bättre. Jag kan ju lova att jag inte glömt er eftersom jag har planerat en julkalender till bloggen. Så även om det inte synns här nu så jobbar ja med bloggen endå.

Mitt problem är att jag tycker att det händer så lite i mitt liv. Därför ja inte uppdatterar nen ska försöka bli bättrr igen.

Komentera gärna vad jag ska blogga om
Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards