loveislikeyou

Alla inlägg under januari 2012

Av Elin A - 24 januari 2012 20:15

tårar


Du ser att jag gråter

Du ser mina tårara på min kind

Kan du förstå varför jag gråter?

så många tårar, för en enda sak

en sak som är så svårt för själen att

förstå

hoppas tårarana kan läka mina sår

det finns inget jag kan göra,

nte mer än att låta tårarna bestå


Jag har inte skrivit den men jag gillar det <333

Av Elin A - 23 januari 2012 19:57

  Har inte bloggat på länge men det varnade jag för. Har haft världens bästa vecka. Åkt skider varnda dag det har varit hur bra som hälst. En dag åkte jag snpwbord. Det var superkul! Så jag ska nog åka snowbord nästa år. Lengtar redan tills nästa år. idagvar det skola inte så kul som vanligt. just nu snackarjag med en kompis i telefon. i morgon blir det skola och sen blir det vattengymppa i vara. Nu ska jag snart sova för jag är hur trött som hälst.


Puss och Kram Elin

Av Elin A - 14 januari 2012 14:37

Idag har man inte gjort så mycket varit hos pappa och slappat med min stora lillastster och hennes bästa kill kompis som har sovit över. Jag skulle vara vacken hella natt men med dem men somnade vid 12 eller 1 någon gång. Jag skulle inte somna ör då vet man aldrig hur man ser ut når man vaknar. De andra somnade vid 3 de hade tydligen bara sett på film hella natt men jag vet inte om jag tror på det. Imorgon åker vi på skidresa. Vi åker hemmifrån vid 8 tror jag det var och kommer inte hem fören på nästa söndag kväll. Man får se hur pigg man är i skolan på måndagen efter man har åkt skidor hella veckan. Nu ska jag försöka vara litte social mot de andra innan vi ska hem till mamma.



Puss och Kram Elin  

Av Elin A - 11 januari 2012 16:20

Idag har det varit sokldag och inte hänt så mycket. Vi hade ingen lärare till språket så vi fick 1 tima och 40 min rast. Det var kul jag hade med kompisarna. Vi gjorde en video som kanse kommer ut på facebook. Sen vill jag ge ett blogg tips Dogge.bloggplatsen.se det är en bloggare som vill vara anonym.



Puss och Kram Elin   




Av Elin A - 10 januari 2012 20:58

Inatt har man sovit över hos älsklingen. Det var mysigt! Annars har jag inte gjort så mycket pluggat och så skulle jag ha städat men råkade fastna vid facebook iställer. Imorgon ska man börja skolan igne efter ett skönt och välbehövt jullov. Sen efter skolan ska man börja packa för på söndag så åker man på skidresa i en vecka. Kanse inte blir något bloggande men ska hitta någon som gästblogga. Sen har jag fått svar på min röntken. Det visade sig vara " normalt ". Hur fan kan det vara " normalt " om man har haft huvudvärk sedan i somras. Då är det något som är väldigt fel. Nu ska jag städa och sen sova så man är litte pigg i skolan imorgon.



Puss och Kram    

Av Elin A - 10 januari 2012 20:58

Inatt har man sovit över hos älsklingen. Det var mysigt! Annars har jag inte gjort så mycket pluggat och så skulle jag ha städat men råkade fastna vid facebook iställer. Imorgon ska man börja skolan igne efter ett skönt och välbehövt jullov. Sen efter skolan ska man börja packa för på söndag så åker man på skidresa i en vecka. Kanse inte blir något bloggande men ska hitta någon som gästblogga. Sen har jag fått svar på min röntken. Det visade sig vara " normalt ". Hur fan kan det vara " normalt " om man har haft huvudvärk sedan i somras. Då är det något som är väldigt fel. Nu ska jag städa och sen sova så man är litte pigg i skolan imorgon.



Puss och Kram    

Av Elin A - 10 januari 2012 20:58

Inatt har man sovit över hos älsklingen. Det var mysigt! Annars har jag inte gjort så mycket pluggat och så skulle jag ha städat men råkade fastna vid facebook iställer. Imorgon ska man börja skolan igne efter ett skönt och välbehövt jullov. Sen efter skolan ska man börja packa för på söndag så åker man på skidresa i en vecka. Kanse inte blir något bloggande men ska hitta någon som gästblogga. Sen har jag fått svar på min röntken. Det visade sig vara " normalt ". Hur fan kan det vara " normalt " om man har haft huvudvärk sedan i somras. Då är det något som är väldigt fel. Nu ska jag städa och sen sova så man är litte pigg i skolan imorgon.



Puss och Kram    

Av Elin A - 8 januari 2012 12:43

Jah, hella dag en var planerad. Skulle till kyrkan sen till mormor och planera skidresan efter det till min underbara kille. Sen spyr min lillasyster på morgonen och alla planer förstördes. Men morgondagens planer fortsätter. Först till kuraton se på kvällen kanse tillmin underbara älskling. Sen på onsdag böegar tyvärr skolan.


Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards