loveislikeyou

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Elin A - 10 april 2012 17:23

Förlåt att jag inte bloggat på super länge!! Men i torsdags så var jag ju i lidköping och handlade sen åkte vi till pappa. Hälgen var var bra hos pappa. Eller iallafall som den brukar. Sen i söndags när jag komme hem så kom min kille och sov över till måndag och då ringer min kompis för att hennes morfar är döende så hon ville komma hitt och sova över om det inte blev bättre för hon ville inte vara själv hemma under natten. Så då kom hon och sov över tills i dag och idag så började skolan efter ett skönt påsklov. Men det skulle inte skadat med en veckas lov till. Hahaha. Just nu sitter jag och funderar på att gå ner och backa en kaka. Jag tror jag gör det.


Puss och Kram Elin  

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards