loveislikeyou

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Elin A - 10 oktober 2014 19:15

Det gick väldigt bra när vi var i skövde som nunnor självklart fick vi många bickar på oss. Inte varje dag det gå runt massa nunnor ju. Men jag tyckte det var super kul. Önskar värkligen att det händer igen. Här får ni mer bilder på mig och en kompis som var med idag.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 10 oktober 2014 15:37

Nu är vi påväg till skövde som nunna. Det händer inte varje dag. Dags att göra reklam

pöss och kram <3

Av Elin A - 10 oktober 2014 12:25

Så nu ska vi till fonbyn och öva scener inför spökvandingen. Vi ska öva på alla scener med ljus och första gången i över huvud taget i fornbyn

pöss och kram <3

Av Elin A - 10 oktober 2014 08:36

Detta börjar känns som att förlåt inläggen kommer på hög. Men just nu har jag sjukt mycke bara. Mest med spökvandringen som har premiär om en vecka.

I onsdags så var jag med ssu och vi satt typ och planera. Min kompis följde med mig hem efter det. Vi satt i 2 timmar och klipte mini affischer.

Igår så var jag och 2 kompisar ute i skolor i vara kommun för att dela ut de vi kliptr igår. Det gick la så där. När vi kom till Skara igen så spöregnade så vi kunde inte till fonbyn och repa utan det blev annat. Positivt med igår jag fick tillbaka min data. På kvällen va det scouter där skulle jag va redan 17 för att ta kort till tidningen.

Idag försov jag mig så jag missa att gå till skolorna i skara. Men hoppas min grupp löser de endå. Så kommer direkt till föreningspresentationen. Där ja ska stå och berätta om ssu katedral. Önska mig lycka till.
Förlåt igen <3


Pöss och kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards