loveislikeyou

Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av Elin A - 27 augusti 2014 15:45

Tänkte berätta för er om hur de går i teatern. Som endel vet så jobbar vi med en spökvanding som kommer hållas i Skara. Jag är med i marknadsförings gruppen. Idag så skapade vi en youtub kanal och ett instagram konto som ni gärna får följa för uppdateringar dett är även till klassen så vi kommer fortsätta att uppdatera efter oxå. Vi jobbar även med en blogg. Men vi heter "eniklassen" följ oss gärna. Vi håller även på med planschen. Detta kommer bli grymt är så taggad. Kommer lägga upp mera info när de finns.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 27 augusti 2014 07:23

Nu är de så att jag får åka buss i 30 min för att komma till skolan. Så nu är jag fast här igen. Så tänkte blogga om vad vet jag inte än. Jag kan ju berätta att jag har så ont i vänster handen att jag inte vågar köra moppr till bussen. Det käns inte alls bra. Hoppas att jag får komma in till sjukhuset snart annars vet jag inte vad jag gör.

Pöss och kram

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards