loveislikeyou

Alla inlägg den 23 oktober 2015

Av Elin A - 23 oktober 2015 20:26



Karins Whisper Challange: https://www.youtube.com/watch?v=WqmSUgqtPzo&feature=youtu.be


Karin:

Blogg: http://nouw.com/karinsaade
Insta: Karinsaade
youtubekanal: https://www.youtube.com/channel/UCYc0ysavo1KggaOhF_q-y-A

Av Elin A - 23 oktober 2015 15:59

Idag när jag vaknade så hade jag 38,4 i feber jag hade huvudvärk och knapt någon röst. Men jag åkte endå till skolan för idag så har vi varit på en högstadieskola och spelat teater. Alltså haft som en föreställning. Kan ju säga att jag var glad att min karaktär var stum för min röst hade aldrig klarat det.

Men jag är sjukt glad att jag gjorde detta även om jag är sjuk för det var såå kul så det går inte beskriva vi hade underbar publik och jag är almänt super glad just nu för detta. Hoppas vi får föra något liknande igen.
Är hemma om cirka en timma och då tänker jag bosätta mig i min säng och inte lämna den förens det är dags för nya äventyr. Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards