loveislikeyou

Alla inlägg den 4 maj 2015

Av Elin A - 4 maj 2015 21:06

~~~ öppna för mer info ~~~ 

följ mig:
Insta: abelsson_97
ask: bebisen1

följ Karin:
blogg: http://nouw.com/karinsaade
Insta: Karinsaade
twitter: KarinEkblad

 

Av Elin A - 4 maj 2015 17:32

Tänkte tipsa om lite snygga saker som Ur och penn har på sin hemsida.  Bland annat dessa coola solglassögon som som är svarta med diamanter. Finns andra solglasögon oxå. Även hörlurar som jag inte tästat men dem ser bra ut och värkar vara väldigt bra. Dem finns oxå i olika färger. Sedan har jag även valt ut ett super coolt halsband med evighetsymbolen på som jag gillar väldigt mycket. Den är så snygg. En slefistick finns oxå som vit och svart. Jag har inte tästat den men jag skulle gärna vilja det. Även en usb laddar vilket är bra att ha eftersom man kan ladda olika saker med den bara dem har usb utag. 


Länkarna till sakerna finnsom ni klickar på bilderna. Vilket ni värkligen borde kolla in.


Pöss och kram<3

         

Av Elin A - 4 maj 2015 07:02

Här är vädret kalt och rägnigt. Det blåser för öveigt en del oxå. Men då är frågan hur är vädret hos er?

Jag har sovit super bra inatt känner mig pigg på att se hur denna dagen blir. Men än så länge ser det ut att bli en väldigt lugn dag.

Pöss och kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards