loveislikeyou

Alla inlägg under april 2016

Av Elin A - 13 april 2016 21:38

 

Idag så har vi haft genrep. Så sjukt extremt taggad jag var. Vi hade våran första publik som vara de ester som går i ettan och tvåan. Det var såå kul att äntligen få köra inför publik. Det var såå spännande och det gick extremt bra mycket bättre än jag trodde att det skulle göra. Efter genomdraget så fixade vi det sista inför premiären på Fredag!! Fatta dett är två dagar kvar tills det är premiär. Jag är såå sjukt taggad. Hoppas ni inte glömmer att boka biljätter det skulle göra mig super glad om folk kommer och tittar.

Jag kom på att jag inte har visat er trailen för våran produktion. Jag kan varan er att det visar föreställningens mörka sida självklart finns det en ljus sida oxå. Men den kom inte med i videon. 

Av Elin A - 12 april 2016 19:26

 

Det är så sjukt mycket just nu. I söndags så var jag i skolan kl 10:00 och var hemma vid 20:00. Igår så var jag i skolan från 8:00 och var inte hemma förens vid 20:30 så jag har värkligen inte haft någon årk till att gör något mer än att dursha å sova stort sett. Börjad kl 8:00 idag oxå men var dock hemma tidifar så jag har haft en ganska lugn eftermidag vilket jag värkligen behövde. 

Men nu närmar det sig premiär. Imorgon så har vi genrep. Jag är super närvös. Men det kommer nog bli super grymt och premiär på fredag. Jag är såå taggad. Alla har jobbat väldigt hårt med dett så käns skönt att vi snart ska få visa upp det vi har gjort. Klicka häär för att komma till Facebook evenemanget. 

Av Elin A - 9 april 2016 22:01

   

idag har jag varit i skolan och gjort högskoleprovet. Det kändes ganska bra måste jag ändå säga. 

Jag vet att uppdateringen på bloggen är super dålig just nu men jag har ingen årk till något just nu. 


Jag och min kompis har startat en facebooksida där vi kommer lägga upp foton som vi tagit. Ni får gärna gå in och gilla den. Klicka häär då. 

Av Elin A - 7 april 2016 22:03

       

Igår var jag på konsärhuset och såg på något som de kallar för Världens skaraborgare. Det var extremt kul att få se det. Jag var där med min morfar. Blir så taggad på att höra om folk om hur de har gått från inget till allt. super kul ju. 

Av Elin A - 6 april 2016 21:50

 

Det har börjat komma massa ursäkter från mig varför jag inte bloggat och så. Jag vet att ni antagligen tröttnat på detta. Men igår hade jag faktist en anledning. Jag hade med en kompis hem. Japp ni läste rätt jag umgås faktist med människor. Vi hade beck maraton med de 4 nyaste filmerna. De är ju helt underbara. Har ni inte sett dem så borde ni värkligen göra det. Sedan sov han över här så därför blev det inget bloggande. 

Idag har jag oxå gjort något spännande men det får ni veta imorgon. 

Av Elin A - 4 april 2016 20:42

Saknar mitt rosa hår!! Tänkte bara börja med att säga det.

Jag har varit i skolan idag. Det börjar bli ganska jobbigt med prodoktionen eftersom det är så många som förvänter sig saker av mig som jag inte vet innan eller kan ha koll på. Sen har jag även insett att när jag är strässad eller mår pysiskt dåligt så märks min adhd mer. Så börjar må ganska dåligt igen. Men jag tänkter inte krassa utan jag ska klara det jag kommer klara det. Tänk posetivt.  

seg

Av Elin A - 3 april 2016 21:08

 

Haha älskar hur min näsa ser ut ser ut som den är bruten eller opererad. Men så illa är det inte den har bara ett sår på sig som jag rivit på. Jag var i skolan idag oxå slutade vid 18:30 så blev lite längre idag än vad som var tänkt. Men det käns skönt eftersom vi får gjort saker och börjar närma oss färdigt resultat. 

Av Elin A - 2 april 2016 18:50

   

Nu blir det lite tidigar blogg. Jag har nyss kommit hem från skolan. Ja jag vet att det är lördag men jag har varit där endå. Varit i skolan från 10 till 18 och köpte pizza påvägen hem. Så nu tar jag det lungt och ser på tv och äter pizza. Är super trött. Nja inte trött men slö så får se vad jag årkar göra mer idag. Antagligen inget med tanke på att jag ska till skolan i morgon oxå. Men det är så värt det eftersom vi jobbar så hår så det käns som att vi kommer någonstans. Det närmar ju sig premiären. Våran trailer har blivit offisiell oxå så kommer nog lägga ut den här imorgon. 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards