loveislikeyou

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Elin A - 26 december 2011 18:46

Har precis kommit hem från kyrkan. Det var långtråkigt. Jag satt och tänkte på en bok som jag har läst. Som heter "Rufus sista resa". Den var bra. Sen skulle vi åkt till min bonuspappas syster idag men det visade sig att de var sjuka. Men vi ska natagligen till de i morgon. I går var vi hos min mormor och firade jul med kusinerna. Det var kul fick mycket fina presenter. Och sen idag har jag och min ÄLSKADE pokvän varit tillsammans i 2 månader   



Puss och Kram Elin   



Av Elin A - 26 december 2011 18:46

Har precis kommit hem från kyrkan. Det var långtråkigt. Jag satt och tänkte på en bok som jag har läst. Som heter "Rufus sista resa". Den var bra. Sen skulle vi åkt till min bonuspappas syster idag men det visade sig att de var sjuka. Men vi ska natagligen till de i morgon. I går var vi hos min mormor och firade jul med kusinerna. Det var kul fick mycket fina presenter. Och sen idag har jag och min ÄLSKADE pokvän varit tillsammans i 2 månader   



Puss och Kram Elin   



översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards