loveislikeyou

Alla inlägg under januari 2012

Av Elin A - 6 januari 2012 14:22

Förlåt att jag inte bloggat på länge men nu ska jag blogga litte. Igår var jag och en kompis i Göteborg och shoppade. Det var as kul. Vi åkte tåg dit och hem. Sen på kvällen insåg jag att kärlek är kanse inte alltid så roligt och lätt. Och i förgår så brände jag mig på matolja. Det skvätte över hela min hand. En del av handen är fortfarande röd och jag har en blåsa. Nu ska jag ner och dusha för att åka till kyrkan snart med morfar och någon mer.


Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 2 januari 2012 13:17

Idag så har jag varit i Lidköping och rönkat mitt huvud ( för huvudvärk). De satte in en Sor sprita/slang i min arm med kontrast i. Man blev varm i hela kroppen. Först började det i ansiktet sen gick det neråt. De sa att det skulle kännas som om man kissade på sig. Dert stämde det kändes så obehagligt att det inte var snat. De satt in spruta/slangen i armvecket sen skulle jag böja armen när jag skulle in i maskinen. Det tog bara tio min sen var vi ute igen. Det kommer ta en eller en och enhalv vecka. Nu ska jag till en kurator i vara och snacka



Puss och Kram Elin  

Av Elin A - 1 januari 2012 22:15

Jupp då gäst skriver man i Elins blogg! Kuligt, Kuligt ! Jag ska sova över med elin, hos henne. Imorgon ska jag typ inte göra nått och idag har jag inte gjort så mycket heller :) Elin har typ bara varit i kyrkan idag. HaHa Kul att komfrimera sig :) Imorgon ska hon in till Lidköping och rönka huvudet, p.g.a huvud verken. KUL ?? Nepp :/ Vi ska gå och lägga oss nu och jag tror att vi kommer att somna ganska fort för vi ä ganska trötta, det va ju lixsom ny år i går så HAPPY NEW YEAR ;D hoppas att ni har fått en bra början på det nya året, det har jag !


Hej Då :)

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards