loveislikeyou

Alla inlägg under september 2014

Av Elin A - 13 september 2014 19:24

Idag så har jag hjälpt till i ett spökhus. Jag var där halv elva till halv sex. Jag hade super kul. Men endel som gick bara förstörde men endå. Vi var 5 st som var med i huset.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 13 september 2014 09:50

Igår delade jag ut rosor med socialdemokraterna. Jag delade ut cirka 150 st rosor på 3 timmar vid valstugorna i skara. Jag hade väldigt kul och ingen från ssu var med utan det var dem vuxna. Jag hade iallafall super kul. Många sa nej men endel sa ja och andra sa även fina saker. Det var en tant som sa att rosor är livets under. Gav även en ros till en tiggare han blev super glad.

pöss och kram <3

Av Elin A - 12 september 2014 17:55

Vi i ssu har delat ut frukostpåsar i 3 dagar nu. För er som inte vet vad det är i den så tänkte jag visa det nu.
Olika frukt och festis kan de bli.
pöss och kram <3

Av Elin A - 12 september 2014 06:19

Förlåt för att ja intr blogga igår. Men min dag gick inte så bra kände jag. Först var bussen 15 min sen för atr busschauffören hade försovit sig. Så jag var sen till ssu. Men jag slapp svenskan för att stå med ssu i skolan vid receptionen. Sedan på teatern så kör de vi mänsklig hinderbana. Vi gjorde hindrena och två stycken skulle springa. Det sluta med att ja fick en fot på min kind så jag fick grunt med fryspåse. Men på kvällen var jag på scouterna och vi hade fotto safari. Det var riktigt kul.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 10 september 2014 18:27

Idag efter skolan tästade jag något nytt. Jag bestälde online pizza till skolan. Jag skulle va kvar där för att ja hade möte med ssu. Det funkade super bra ju. Väldigt god pizza oxå. Mötet gick la bra vi var i valstugorna en stund. Påväg hem just nu.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 10 september 2014 10:20

Nu är det så att min klass har skapat ett instagram konto där vi kommer lägga in billder inför våra förstälningar lägger just nu upp bilder om spökvandingen. Men kommer ju även bli inför dans föreställningen, barn teatern och slutprudoktionen. Så gå in och följ våran instagram. Den heter Es13produktioner

pöss och kram <3

Av Elin A - 10 september 2014 06:09

Idag gick jag upp vid 5. Sitter just nu på bussen mot skara. Kommer vara framme cirka kvart över 6. Det var faktist inte så svårt att gå upp som jag trodde men har sovit ganska dåligt inatt. När jag och min kompis så ska vi hjälpa ssu med frukost kampanjen.

Pöss och kram <3

ssu

Av Elin A - 9 september 2014 18:39

Min kompis fick med mig på ett ssu möte. Vi jobbade med frukost kampanjen som dem eller ja vi nu ska hålla på skolan i skara. Jag hade super kul. Dock ska ja va där i morgon kl 6:15. Haha ja kommer in i det direkt kan man ju säga då. Ne men det värkar vara underbart.

Pöss och kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards