loveislikeyou

Alla inlägg under september 2014

Av Elin A - 5 september 2014 16:46

Idag har vi filmat en teaser eller typ film om spökvandingen. Det kommer nog bli. Vi hade super kul och hade konstiga kläderm lengtar tills vi får se på reseltatet. Då kommer kag självklart lägga upp den här.

pöss och kram <3

Av Elin A - 5 september 2014 07:11

Igår var de super dålig uppdatering men jag är fortfarande lite sjuk så hade ingen ork till så mycket mer än skolan. När jag kom hem så pluggade jag samhäll och hade första scout mötet som ledare. Det var väldigt kul och min minsta syster började även scouterna idag.

pöss och kram <3

Av Elin A - 4 september 2014 07:18

Så nu är jag någorlunda frisk så jag får gå till skolan iallafall. Min mobil ringde inte så jag hade 20 min på min innan mamma skulle åka bara lite strässigt. Glömde även salvan till mina händer så detta kan bli en spännande dag

pöss och kram<3

Av Elin A - 3 september 2014 12:18

Så jag är fortfarande är sjuk. Mår lite bättre idag så det kanske kan bli mer gjort idag. Men vi får se finns flera saker jag skulle behöva göra men fårse om orken och tiden finns. Just nu pärlar jag och ser på house.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 2 september 2014 22:43

Inte gjort något vettigt merbän detta

pöss och kram <3

Av Elin A - 2 september 2014 11:19

Igår var jag på sjukhuset åkte intr för att mina händer gjorde super ont och var oroligatt febern kom för händerna. Men de va inte så och händerna är det bara smöja sa de finns inget annat att göra. Vilket käns jobbigt.

Jag har fortfarande feber och fått ont i halsen.

pöss och kram <3

Av Elin A - 1 september 2014 17:18

Det finns några fördelar med att va sjuk. Som att man får varm oboj.

pöss och kram <3

Av Elin A - 1 september 2014 10:30

Svår smärta i händerna hade blod blåsor i morses. har även feber super ont o magen alltså alment skit. Endå sitter jag i skolan. Vad är det eller? Men hoppas mamma kommer snart. Vill hem å typ sova.

Pöss och kram

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards