loveislikeyou

Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Elin A - 12 januari 2015 21:06

Så har varit på ett scoutmöte idag bjöds de på sockerkaka. Super smarrit. Vi har kommit ännu närmare vårt mål med tinget. Idag fått bestämt mat och gjort planering för hela hälgen. Super spännande att få genomföra detta. Lengtar tills i april.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 12 januari 2015 17:46

Jag tycker att bussar är bra. Eller ja kolektivt i allmenhet. Vist det finns förseningar vissa värre än andra. Men vad skulle vi vara utan koleltiv trafiken? Jag skulle inte kunna ta mig till min kille eller ens till skolan.

Om vi forstätter. Jag har alltid åkt buss till skolan sedan jag började förskoleklassen. Så hur hade de gått annars? Har även åkt buss till min pappa när jag var yngre.

Men endå är man så otaksam? Fattar ni vilka tråkiga arbetsförhållande dem måste ha? Jag skulle tycka de va tråkigt att köra hela dagarna och lyssan på folk som klaggar. Jag är enormt tacksamma för dem chafförer som gör min dag och mitt liv lättare. Tycker att fler bör vissa denna tacksamhet.

Men glöm inte ingen är perfekt inte ens busstiderna. Men om ni inte gillar de kan ni väll gå då.. Haha lycka till med detta

Pöss och kram<3

Av Elin A - 12 januari 2015 09:12

Startar dagen med ett matte pass. Kunde ju hoppas att dem blivit bättre. Men inte alls. Vet inte hur jag ska lösa detta. Men bara hoppas på det bästa.

Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards