loveislikeyou

Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Elin A - 20 januari 2015 22:08

Så jag är lite irriterad försökte mobil blogga först på sjukhuset och sedan när jag kom hem. Men det dumma inlägget vill inte upp. Men nu gör jag yttligare ett försök då. 


Så har varit på sjukhuset idag och täffat en överläkare tror jag att det var. Någon snubbe som skulle snacka med mig inför min utredning. Det gick faktist ganska fort där inne. Vi diskurerade typ min upväxt. Mamma var med där inne vilket var tur annars hade nog bar hälften kommit med. Haha. 


Påvägen till sjukhuset åt jag på Mcdonalds. Det är super duper gott. Älskar värkligen deras pommes. Åhh pommes. Känner hur gott det är. 


Pöss och kram<3


       

Av Elin A - 20 januari 2015 13:13

Så haft två förestälningsr idag. Var i skolan redan kl 7 vilket är tidigt för mig. Men det har varit kul och spännande. En av dem som är med hade försovit sig så vi fick köra en förestälning utan denna person. Men det gick bra endå. Sedan hade vi en bra.

Har för övrig extremt ont i magen. Svårt stt konsentrera sig på matte då kan jag ju säga. Mina händer är inte brätte så de brinner.

Något bra är ju att jag åt en super god kaka förut som även var ganska fin. Så jag fottade den så den får ni här. Ni får öven en trött bild på mig.

Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards