loveislikeyou

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Elin A - 6 mars 2015 19:09

Haft en underbar eftermiddag efter skolan. Var med en kompis jag filmade lite till ett projekt i skolan. Sedan var vi i ssu lokalen och åt annanas vi fortsatte på våra nyttiga liv. Det är helt underbart. Just nu sitter jag på ett tåg mot min pojkvän. Detta käns super bra. Bara en timma kvar. Haha. Tänk posetivt.

Pöss och kram<3

[Bild]

Av Elin A - 6 mars 2015 13:58

Jag är helt slut. Jag ligger utslagen på dansgolvet i skolan. Vi har haft akrobatik. Men jag var utslagen redan på uppvärmningen så jag behöver nog börja träna. Började idag med en nyttig banan när de flästa andra äter kakor. Här kommer jag mitt nyttiga liv.

Ps. Lovar att berätta när jag misslykas. Ds.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 6 mars 2015 08:42

Jag är en person som inte gillar vitt men jag kommer endå ha en vitt tröja på mig 20 mars. Bara för att stötta alla barn som har dött i tidig ålder. Det är hemska att så många bara gör detta. Bar du oxå en vitt tröja och visa ditt stälningstagande.


Pöss och Kram<3 

 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards