loveislikeyou

Alla inlägg den 18 mars 2015

Av Elin A - 18 mars 2015 21:59

Idag fyller denna underbara ssu:are 20 år. Det är en av mina bästs vänner och jag otroligt glad att hon finns i mitt liv. Hon är bäst och jag älskar henne.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 18 mars 2015 14:38

Ett film jag tycker ni borde se är "the nightmare before christmas" vi jobbar med den på teatern. Vi ska göra affisher till den. Så jag lägger in lite skisser jag har gjort på datan till den. 


Den handlar om en kille som är pumpakung men han trovs inte med att vara på halloween år efter år utan han söker förändring. Så han går ut i skogen och kommer till träd med konstiga mönster på. Han öppnar en av dem och hamnar i Jul högtiden. Han tycker det ser underbart ut och vill vara en del av den. Man för följa hur han försöker förändra sitt öde. Hääär kan ni se den. 


Pöss och Kram<3

         

Av Elin A - 18 mars 2015 10:42

Så idag är jag med i SKLT vilket super kul. Jag har nästan en hel sida vilken käns super bra. Jag finns även på deras webbsida så vill ni läsa det så kan ni klicka hääär. Jag tycker det är super kul att mitt arbete har uppmersammats så mycket som det har eftersom detta är ett viktigt ämne som måste få uppmärksamhet för att stoppas. Lägger även in videon här nedan. 


Tycker även att ni ska gå in häär för där finns uppgifter till detta och om ni gör dem så hjälper ni mig att komma vidare i mitt projekt. Det skulle göra mig super glad. Går även att använda som underlag till lektioner så ni kan tipsa era lärare.


Pöss och Kram<3

 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards