loveislikeyou

Alla inlägg den 22 juni 2015

Av Elin A - 22 juni 2015 16:35

Varit och ätit på en rseturang i Karlstad. Det var gott men super komplicerat när jag är glutenalergi. Men fick bleckfisk, räkor, kyckling och skinka. Med massa skumma saker. Det vae väldogt gott. Men skumt för när jag bestälde cola så fick ja det ur en petflaska. Skumt men jaja.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 22 juni 2015 10:28

Jag vill bara säga att jag tycker att vissa saker är en självklarhet som uppenbarligen inte är det för alla. Så som att om man bor på ett ställe med offentligt kök som man delar med cirka 12 andra så diskar man efter sig. Man ställer inte bara disken där och tror att någon annan ska diska. Jag gjorde det en gång men jag fick panik och kommer antagligen aldrig komma hitt mer direkt.  Som ni ser på bilden med massa ren disk som står i diskstället kan jag meddela att jag diskade det igår bara för att jag fick panik när jag skulle laga mat där. Inget av det på den bilden med ren disk är mitt. Det mesta hade stått där i över en månad. Det är rent av vidrigt. Jag anser att dem flesta av bilderna kan talar för sig själva.


Bilderna är alltså tagna i köket på det studentboende där min pojkvän bor. Så här har köket sett ut varenda gång jag varit där. Det känns inget bra att man drar sig för att göra mat och inte vill gå ditt. Så jag vill bara be er att alltingen uppfostra era barn i framtiden med att man ska göra iordning efter sig. Eller om ni själva inte är så gamla inser att ni borde göra det. Att ni borde ta ert ansvar. Har alla var sitt eget kök är det ju lugnt men när det är ett gemensamt kök tycker jag inte att det är okej.


Pöss och kram<3


       

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards