loveislikeyou

Alla inlägg under december 2011

Av Elin A - 10 december 2011 10:18

Tjenre. Här sitter jag och gästbloggar åt Elin. :D Ein är hos sin lilla pojkvän. ;) Hehe. Idag så ska jag dra in till Lidköping till mormor och morfar där det är kalas för mamma och hennes tvillingsyster. :D sen så ska jag träffa underbara flickan Nathalie! :D<3 Så blir det att nana hos mormor och morfar. C: Sen imorgon blir det att gå fackeltåg med scouterna och i tåget går även lidköping lucia. ;) Men nu ska jag ducha och börja packa. Tack lilla underbara Elin för att jag fick gäst blogga i din blogg. ;) 


cheka gärna in min blogg med. ;) wwww.lifebyjazze.blogg.se

//Jazze




 

Av Elin A - 6 december 2011 16:23

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har gjort lite annat och varit hos pappa. Igår då var jag med min kille. Det är kul och mysigt att han en kille. Sen idag har det inte hänt så mycket. Jag har varit i skolan, där vi fick kakorna vi har sålt för klasskassan. I morgon så är det julmässa i scoutgården i Leverne. Det börjar kl 18.00 men bildvisning starat 18.30. Det kommmer bli aktion och saker att köpa kommer att finnas. Så om nu har lust så kan ni komma. Nu ska jag göra läxa. Jag ska försöka blogga i morgon    

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards