loveislikeyou

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Elin A - 2 november 2012 01:38

 


Jag försöker glömma dig.. Men så fort jag lyckades så kommer något minne fram.. Jag lurar bara mig själv.. Men det är endå värt ett försök..


Nu sitter jag och min hemliga kompis och ser på en film efter att ha lysnat på en låt hon gillar om och om igen och hoppats på att inte väcka mamma eller någon annan i huset ska vakan. hehe.. Men ja vi har varit i landet Göteborg i dag och i Bohus och gått runt och frysit som svin eller något. Sen har vi åkt massa tåg och buss. Jag fick skäll av en busschofför utan anledning.. Jag hade rätt för amn kan ladda på busskortet på bussen om man har kontokort/bankkort. Men han envisades med att det inte gick.. Fast jag hade rätt så han bara " du får åka med gratis, bara du sticker här i från nu". Så jag fick en gratis busstur haha med en sur busschaför. 

Men jaja vi får se hur mycket vi sover i natt men det blir nog bra. Sen i morgon händer inget specigellt.. Utom att vi ska på en spökvandring.. Jag kommer bli skit rädd..


Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards