loveislikeyou

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Elin A - 23 november 2012 19:20


Jag vet inte men utan data.. det blir liksom inte att man bloggar då.. Men nu sitter jag vid min syrras data för hon har disco med sin klass.. Så nu bloggar jag.. Ja skulle gära villja hålla bloggen flytande.. Men v får se hur det går när jag inte kan sitta vid datan.. Jag får la ta tid att blogga via telefonen också..


Ja nu är jag ensam hemma.. Ebba har hand om disco, Moa är på discot, mamma är vuxen vakt på discot och mammas man är ute och plöjer.. Så jag är helt själv hemma.. Helt ensa och utråkad.. Vill hitta på något men vet inte vad finns typ inget att göra..

 

Ni får gärna kommentera vad ni vill läsa om på min blogg.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om..


Puss och Kram Elin    

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards