loveislikeyou

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Elin A - 1 december 2013 21:30

     

Sorry.. för ingen bloggning i hälgen men alltså har varit med min pojkvän.. 

 

Men i fredags så var jag i skolan som vanligt. Det hände nog inget speligelt mer än att jag fick tillbaka ett omprov i engelska och då fick jg D fatta vad glad jag blev då. När jag kom hem så var det till att vänta och vänta tills min pojkvän skulle komma. Var så glad när han väl kom. Sedan så gjorde vi inte så mycket. 

 

I lördags så var vi inne i vara en stund för att hitta en 70 tals kläning till mig. Hittade typ ingen som jag vill ha. Det e svårt att hitt kläning till en bal med 70 tals timma. På kvällen var vi själva hem. Det var mysigt vi låg och såg på film hella kvällen och åt tacos. 

 

Idag så har vi varit på Julmarknad i var. De va inte så mycket men mysigt endå på något sätt. Men idag skulle min pojkvän hem det var synd. Ville värkligen inte det. Men när han hade åkt så gymmade jag och mamma det gick faktist bra. Men de var värkligen jobbigt. Sedan så durchade jag.

 

Nu sitter jag och ser på tv. Vet inte riktigt vad ja ska göra. Men får la in och plocka lite på mitt rum antar jag. 

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards