loveislikeyou

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Elin A - 11 december 2013 21:10

 

Idag hade vi idrott då körde vi boxning. Det var faktist väldigt kul att köra. 

 

Sedan på rasten tästade jag och kröa min kompis rullstol. Det var faktist väldigt kul och inte så värst svårt häller. Sedan satt vi och sjöng julsånger.. Det var oxå kul.

 

Matten gick bra.. Hände inte mycket specing jobbade på ekvationer är enkelt så det e lung. 

 

När jag kom hem hade jag tänkt baka med det blev inte så hade ingen jäst so gick inte så bra.. 

 

Har sett på bonde söker fru och nu snackar jag med min pojkvän och blev kort inläg för att ja snart ska sova

 

 

Pöss och Kram <3

Av Elin A - 11 december 2013 17:34

 


Tips!! Det är den tiden nu då folk börjar bli lite närvösa och fundersam på vad de ska köpa.. Man liksom hittar aldrig de saker man vill köpa.. Men här vill jag tipsa om en sida som har de mäst skumma och roliga julklapparna jag sett. 

 

Sidan: www.hittajulklappar.nu

 

Kommer blogga senare oxå <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards