loveislikeyou

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Elin A - 8 april 2013 20:00

 

Bilden är på mig innan jag och min syster ska på disco. Jag är ledare och hon ska dansa...

 

Så som ni uptäkt så har jag inte bloggat på ett tag.. Men upenbarligen gör jag de nu.. Ja har egentligen ingen annlegning till varför jag inte har bloggat.. Men typ för att jag är lat eller något... Egentligen har jag inte gjort så mycket under denna månaden... Varit med min sjukt underbara pojkvän som jag älskar otroligt mycket... Sen har jag varit lite kraslig inte sjuk men haft 40 graders feber ungefär.... 

 

Idag har jag varit i skolan... Vi har börjat skriva masus i svenskan som vi ska spela in sedan... Jag har stora förväntningar på det... Sen även haft nationela prov i No Kemi på expriment.. Jag har varit i vara... På en föreläsning om kost och matt.. eller de kanske är samma sak.. Men jag har lärt mig hur man ska äta rätt... Så får la försöka med det också... Sen tränade jag... NU ser jag på Fantasterna och det är star wors tema.. Fattar inte så mycket har inte sett någon av de filmerna... 

 

Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards