loveislikeyou

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Elin A - 15 april 2013 21:00

   


Idag har det varit en vanlig dag i skolan.... Efter skolan åkte vi till skara för att kolla ilägg till Ebba.... Vi fick en muta med mcdonalds... Jag och Moa sprang och handla medans mamma och Ebba kollade hennes fötter... Men sen visade det sig att mamma är plattfotad, Ebba är mer platfotad och gissa vem som är mest platfotad... Jo det är självklart jag..... Så det har blivit nya ilägg till mig.... Sen blev det mcdonalds det roligaste var ändå att åka rutskana.... Sen skulle jag och mamma till gymmet... Och vi hamnade på x-cros... Det fick vi veta efter att det var bland det mest ansträngade man kunde göra på gymmet.... Vi fick springa masser och lyfta... Men dagens 2 tips är att inte springa med nya ilägg i skoran för dina fötter kommer göra så himmla ont efter dett... Andra tipset är att inte äta klementin deräkt efter du har borstat tänderna.... Det smakar skit..... Kändes som om jag skulle spy eller likande.... 

 

JUst nu ser jag på fantasterna som vi spelade in.. Idag handlar det om Mickael Jeckson eller hur det nu stavas.... Men ska straks durscha och sen sova.......

 

 

Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards