loveislikeyou

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Elin A - 11 april 2013 21:45

Här är en portal som vi gjort på scoutern....

 

Jah... Idag så har jag haft so- prov på geografi... det gick inte bra... Jag kommer inte få godkänt... Men då är det ju bara att tagga onprov på so:n... 

 

Sen var vi på scouterna... Jag fick bränna med brännpistol.. De vär lite läskigt men endå kul... Vi har jobbat på den protalen som är där uppe på bilden... Jag fick surra   om den ena trefoten... Det var jobbigt för att den var för löst surrad eller något... De var jobbigt att surra toppen sist... Sen fick vi va kvar och sätta up skylten... men de var bara jag och en ledarekvar... Alla de andra stack... De var inte snällt jag stanna i 25 min längre än alla andra.... Men nöj med resultatet.... 

 

Just nu så snackar jag med Björn och hans lillebror på skype.... De spelar något spel... Lysnar typ halvt.... De snackar mest med varandra... Men ska nog sova snart.... 

 

Puss och Kram Elin    

 

 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards