loveislikeyou

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Elin A - 28 januari 2014 21:19

     


Idag så var vi i skolan och gjorde ett grupparbete. Vi skulle spela in en jing på 5 min. Jag insåg att en 5 min inte är så länge när 4 personer ska snacka. Så det gick inte bra. Vi måste göra om de någon annan dag. Och till er som inte vet är Jing en inpelning som man gör på skärmen och snackar samtidigt som bara kan sepla i 5 min. 

 

Sedan hade vi historia. Lektionen gick förvånasvärt fort. Vi gick igenom saker inför provet vi ska ha sedan.

 

Hade även kultur och idehistoria Då gick vi igenom en läxa vi haft som ja inte hade haft någon möjlighet att snacka om dem. Men de gjorde inte så mycket fattde när dem diskuterade. Sedan började vi med ett arbet vi ska göra en till jing fast i valfritt ämne inom kultur och idehistoria. Jag och en klasskompis valde Kalmarkriget som vi ska skriva om de. 

 

När ja åkte buss hade de hänt en olycka på vägen så det tog ett tag. Men de gjorde inte så mycket ja läste endå. När ja kom hem tänkte jag baka men vi hade inget jäst. Så jag grejade med tvätt å typ pluggade.

 

Just nu ser ja på En resa för livet. Det är hämskt hur människor kan leva så. Men endå är det inte många som gör något för att hjälpa dem. Jag gör inget. Men vet inte hur ja ska göra för att hjälpa dem. 

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards