loveislikeyou

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Elin A - 29 januari 2014 21:00

   


Idag åkte vi skriskor på idrotten. Det gick bra iallafall i början. Vi gjorde saker som hade med ishocky att göra. Det var en tjej i Es12 som gjorde lektioen. Det var väldigt kul att få typ spela. Vi gjorde passningslvningar och liknade. Sedan körde vi match. Det var kul. Men jag ramlade slog i ena knät. Just har mitt knä en bula och den är lite blåaktig. 

 

Sedan var jag en sväng hos kuratorn. Det gick bra. Snackade mäst allment om sker om skolan till exempel. Men har en ny tid käns skönt att bara få snacka med någon.

 

Efter det hade vi matte. Vi fick sluta tidigare för att vissa skulle göra prov. Så vi han typ göra så mycket mer än en genomgång. Men de tog en stund för vår lärare har inga korta genomgångar. Men de är ju bra endå. 

 

Direkt när jag kom hem så snackade jag med min pojkvän. Det kändes som om klockan var mycket eftersom jag brukar snacka med han senare än jag gjorde nu. Men han är så underbar. Saknar han en massa. Och älskar han ännu mer. <3

 

Senare så bakade jag och min syster chokladbollar. När vi var ensam hemma. Det blev en överaskning. Vi hade kul. Men dem tröttnade när vi skulle börja rulla dem. Så då blev jag lämnad ensam. 

 

Nu ska jag sätta mig och plugga tror jag. Eller bara läsa boken. 

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards