loveislikeyou

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Elin A - 31 januari 2014 14:45

 


Trodde värkligen jag skulle få sovmorgon.. Men nej de fick jag inte.. Men min syster och mamma fick det. Hur går de ihopp eller? Ja men jag lever endå. Men tror jag somnar när som hälst. Men de har inte med saken att göra. 

 

Idag var jag på sjukhuset i Lidköping. Inte så lång resa denna gången. Jag skulle ditt för att snacka om min mage och gluten saken. Sak få gör en ny gastrostropi. Trodde att jag skulle dö sist jag gjorde det. Men uppenbarligen gjorde jag inte det. Men vi snackade om massa saker som jag inte trodde alls att vi skulle snacka om. Endel var riktigt jobbig saker. Som jag inte vet om mamma viste om. Inte lätt att lägg allt bakom sig. Men de är bara att tor på att allt löser sig. 

 

När jag väl kom till skolan var jag 25 min sen. Men vi hade matte så jag missade typ bara genomgången. Men detta vi jobbar med nu är inte så svårt så de går nog bra endå. 

 

På historian såg vi en film och någon gubba. Jag kan inte stava hans namn och årkar inte kolla upp de. Men han blev glad när de blev krig. Vilket jag tycker värkar väldigt skummt. Jag skulle inte alls bli glad om de blev krig. Jag skulle springa och gömma mig någon stans. Har ingen anning om vart. Det var väldigt svårt att förtå för den var med engelsk tal och text så fattade inte så mycket. Men vår lärare snackade om vad som hände så de gick ganska bra endå hoppas jag på. 

 

På engelskan var jag nära att somna men alltså jag vet inte vad jag ska göra. Måste få sova ut snart annars årkar jag inte. Det är bara de att jag inte kan slappna av på kvällarna. Men vi gjorde ett papper typ. Det gick inte så bra så nu har jag det i läxa. 

 

Jag bloggar tidigt idag för att jag ska till min pojkvän och jag brukar inte blogga där av någon anledning. Så då passar jag på att blogga här i skolan. Innan jag åker ditt. 

 

Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards